Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 10934 keer)

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Xtreme Nails
Café 2018 - De Leutigoards
« Gepost op: januari 01, 2018, 02:28:06 am »
 :groet:

Goed stil gebleven tot 19 uur. Van toen af mocht siervuurwerk afgestoken worden. Helaas heel veel bommen ertussen. Tegen 11 uur honden in de auto gezet en op een berg gaan staan, ver weg van het geknetter met het gekke duo. Genoten van een prachtig uitzicht en redelijk rustige hondjes.

« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2018, 11:11:52 am door *~*DF*~* »
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2018 - Nieuwjaarsweek
« Reactie #1 Gepost op: januari 01, 2018, 08:48:14 am »
Hier in Zandvoorde hebben ze geluisterd naar het verbod op het afschieten van vuurwerk... efkes rond 23u00 enkele jonge gasten wellicht met bommekesachtige zaken, tis al.

Goedemorgen iedereen :waved:

bij deze is het nieuwe café open en wordt het oude - naar jaarlijkse traditie gesloten.

Ik heb m'n oudejaar min of meer op een leuke manier afgesloten, voordat we gingen eten op een ander

'k ga gaan wandelen met de hondjes, daarna naar La Brasserie voor een koffie'tje. Ik wil vertrekken van daar. 1 korte 'ja, ik ga starten' geluid en poef alles uit... 't enige wat nog werkte waren de lichten, de radio, raam ging wel nog open en dicht... dus de batterij kon dat toch al niet zijn  :krab: Het was intussen volle bak aan 't gieten... 17u00... om 18u00 moesten we bij die mensen zijn. Godverdomme, en nu? alé sms naar Hans.... die ging zo snel mogelijk afkomen (oppikken desnoods). Ik moest bellen naar de pechdienst van de Hyundai waar ik bij ben aangesloten. Ze namen daar niet op... ik sms dat terug. Hij heeft gebeld, hij geraakte blijkbaar wel binnen. kreeg eerst sms dat het een uur zou duren... ik dacht van 'shit eh'... kreeg nog 'n sms dat hij over 10 minuten bij me zou zijn. Die gast komt idd toe, zo'n kwartier later. Ik leg hem alles uit. Mijn koffer open... hij test dingen, ik moet proberen te starten. Inderdaad de batterij niet. Zegt ie: 'we gaan hem in gang lopen mijnheer, haal even de honden uit de wagen.' Op 't moment dat ik me met hen bezig hou buiten de wagen, heeft die hem zelf al verreden en in gang (niet zo lang zelfs) gereden... tiens, hoe kan da?  :hihi: "Niet meer stil leggen mijnheer, rij maar meteen naar je garage en dinsdag gaan ze er dan wel naar zien".

't probleem was nu wel nog, waar moest ik de sleutel van mijn wagen achterlaten? Hans kwam gelukkig net toe... dus hij mee achter naar de garage. Ff gekeken voor een 'nachtbus' maar niet gevonden, dus die sleutel weer mee naar huis.

Dinsdagmorgen wordt dat dus zo snel mogelijk bellen en sleutel brengen...

Ik die man 'goed oudejaar gewenst' hij mij... en ik was blij - vooral voor hem - dat die stortregen overgegaan was in gewone regen.

We waren rond 19u00 bij die mensen. Hans had hen al ingelicht....

Aja, volgens die van de VAB is het dus de starter. Ik zeg tegen Hans: hupla, mijn jaar begint goe  :hihi:
« Laatst bewerkt op: januari 01, 2018, 08:51:13 am door *~*DF*~* »

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #2 Gepost op: januari 01, 2018, 11:07:41 am »
Ja da's duwen met de deur open, inspringen en in derde smijten hé  :hihi:  De starter was idd ook onze laatste gok, dat heb ik ook nog gesmst, alleen stom dat Zedelgem en Zandvoorde te ver is om dat efkes te komen oplossen  :doh:

Goeiemorgen  :zwaai:

Een blik uit ons slaapkamerraam vanmorgen leerde mij dat 2018 er krak hetzelfde uitziet als 2017 dus dat gaat wel lukken zeker  :lol:

Het vuurwerk heeft hier enkel op Jussi zijn systeem gewerkt, de rest slaapt daar gewoon door.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #3 Gepost op: januari 01, 2018, 12:50:30 pm »
en ons kalender ook alweer volgekriebeld...

vrijdag dit, zaterdag dat... gelukkig alles in teken van de hondjes :lol:

Hans gaat mij straks naar mama brengen si... dan kan ik met haar wagen mijn huissleutel uit mijn auto gaan halen... vergeten

Hans vraagt nog: 'heb je alles mee?' 'k kom thuis... oei  :hihi:

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #4 Gepost op: januari 01, 2018, 12:53:25 pm »
Hondjes hier helemaal KO dus vandaag slaapdag. Wij de kerstboom afbreken en al beginnen poetsen. We hebben de hele week om rond te raken  :hihi:

Hopelijk niks ergs met uwe auto DF.

:middag:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #5 Gepost op: januari 01, 2018, 12:55:14 pm »
das toch wel straf... een maand op voorhand die boom al zetten en hem dan véél te vroeg weer weghalen...  :lol:

zolang het maar geen 2000 euro kost XT. Anders sjot ik hem buiten...  :grrr:

Offline Andina

• Blaffertje
« Reactie #6 Gepost op: januari 01, 2018, 14:10:41 pm »

Hier vrij rustig verlopen. "Testvuurwerk" vanaf 20u, maar viel wel mee, zelfs met het "grote werk" tussen 23.30 en 1 u waren de hondjes redelijk rustig. Bij de eerste felle knallen was er even opwinding, maar stukjes stokbrood waren toch belangrijker.  :hihi:

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #7 Gepost op: januari 01, 2018, 16:50:31 pm »
das toch wel straf... een maand op voorhand die boom al zetten en hem dan véél te vroeg weer weghalen...  :lol:
6 daagjes maar.  :hihi: Ja, Kerst voorbij is voor mij alles voorbij. Ik moet soms zelfs moeite doen om hem niet voor nieuwjaar al af te breken, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik helemaal niks met nieuwjaar heb.

zolang het maar geen 2000 euro kost XT. Anders sjot ik hem buiten...  :grrr:
Was EF zijn reactie ook toen we bang waren dat mijn auto zijn koppacking kapot was. Ik zeg dan meestal dat het idd veel geld is, maar je voor die prijs geen nieuwe wagen hebt.  :kweetni:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #8 Gepost op: januari 01, 2018, 19:12:44 pm »
tja... maar dan ben je ook weer voor 'n poos goed, normaal gezien.

Goedenavond allemaal :waved:

gewandeld - in de regen :zucht: - dat paadje waarvan ik 'n foto had genomen, weest gaan bekijken. Das dus gewoon 1 pad en op 't eind heb je een barriëre - daar staat ook zo'n 'enkel wandelaars' maar je moet wel bukken, want naast de barriëre is het ijzerdraad... goed om fietsers te mijden, maar voor diegene die niet kunnen buigen een probleem :lol:

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #9 Gepost op: januari 01, 2018, 21:56:26 pm »
Kerstversiering weg, alles blinkt weer en ruikt weer naar boenwas. Werken even stil moeten leggen wegens vuurwerk en bommen vanavond  :?
Wandelen is hier de komende dagen nog nergens mogelijk door het vele vuurwerk en de vele bommen (vroeger waren dat nog bommekes, nu denk je dat het oorlog is) die nog gegooid worden.

Filmke kijken en seffens slapen. Morgen markt en Action, 1 doos kapot gegaan van de versiering, die moet effe nieuw gekocht. Ook nog een bezoekje aan kerstmarkt Hasselt brengen tegen de avond.

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #10 Gepost op: januari 01, 2018, 22:07:35 pm »
Een starter gaat nooit 2000 € kosten. Wij vinden 265 € + btw. En dan nog te plaatsen ook natuurlijk maar echt lang zouden ze daar niet mogen aan zitten.

Hier vrij rustig verlopen. "Testvuurwerk" vanaf 20u, maar viel wel mee, zelfs met het "grote werk" tussen 23.30 en 1 u waren de hondjes redelijk rustig. Bij de eerste felle knallen was er even opwinding, maar stukjes stokbrood waren toch belangrijker.  :hihi:
Dat hebben we vroeger ook nog gedaan, beginnen eten geven bij de start van vuurwerk, met veel TV lawaai op de achtergrond ... dat hielp ook  :lol:

Wij hebben ondertussen de familietoer gedaan, vermoeiend  :eehm:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #11 Gepost op: januari 01, 2018, 23:07:17 pm »
die familietoer zal wel nog passeren langshier...

ivm de centen: weer duur genoeg maw.

aja Andina: ik kan niet foto schoppen, maar van onzentwege voor u ook ne leuke 2018 hé :D

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #12 Gepost op: januari 02, 2018, 08:16:42 am »
:groet:

Beste wensen iedereen

Mijn Eid een soap die niet eindigt... nu is het gemeentehuis natuurlijk gesloten.
En straks leveren ze mijn nieuwe slimme foon en ik moet een geldige eid laten zien.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #13 Gepost op: januari 02, 2018, 09:39:10 am »
Mijn garage is ook gesloten... dus ook geen auto... 'k leef met je mee. Maar in vergelijking kan ik wel met het wagentje van mijn moeder rondtuffen. Ik moet enkel Hans en mijn moeder wat ambeteren om tot bij hen of tot thuis te geraken...

Goedemorgen iedereen :waved:

Daarvoor sta je dan op om 8u30, om te bellen naar de garage en hen te vertellen dat de sleutels uit de nachtbus - die we gisteren toch gevonden hebben - van de groene I20 is...

Deze namiddag wandelen met Els... ik was van de volle veronderstelling dat ik die track al had... maar blijkbaar was ik nog altijd aan 't besluiten of ik hem nu wel of niet online ging zetten  :hihi:

kga maar ne keer de batterijen opladen van de wandelgps of ik val plat... niet dat ik de weg niet zou weten, tis nog niet zolang geleden dat ik die in groep heb afgewandeld.

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #14 Gepost op: januari 02, 2018, 11:10:56 am »
Wat ben ik blij dat ik vandaag een dagje extra thuis ben.
Koffie over mij heen gekapt
kader van Sammy onderste boven gehangen
Mijn geweldige zinnen
Geweldig zo'n chemobrain na een nacht met weinig slaap

We hebben wel al boodschappen gedaan. Werd tijd. Was geleden van vorig jaar  :hihi:

Mijn weegschaal geeft wel - 1kg aan na de feestdagen  :biertje:

Oh en de meeste mensen denken dat ik hervallen ben als ze me nu zien met mijn korte haren.