Auteur Topic: 2017 - Tea Room - ché'z Viviane  (gelezen 30070 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: 2017 - Tea Room - Het Natte Land
« Reactie #1110 Gepost op: juli 15, 2017, 21:00:49 pm »
goeie wandeling met het minpunt van ca 2km op 2vaks... komt dus niet in de lijst, want mindere hebben we al genoeg... 't was warm en Nuka vond ergens onderweg een beek, waar ze dan niet weer uitgeraakte, dus Rescue Tim werd ingezet  :hihi:

Goedenavond iedereen :waved:

aan de brasserie lag Pharos op m'n schoot, toen er iemand hem wou aaien. Dus die houdt zijn hand dichtbij, maar 'k voelde meteen aan Pharos dat ie gromde en er dus duidelijk niet van moest weten. Meteen van 'dominante hond' ... :zucht: en maar blijven proberen en Pharos gromde en trilde z'n lippen. Nou zeg, als je dat nu ziet? Blijf dan toch niet aandringen...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1111 Gepost op: juli 15, 2017, 22:35:51 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Dat aandringen heb je met een Fifieke dus niet voor  :hihi:

Wij hebben ook leuk gewandeld... ook wel wat straat in maarja de keuzes worden beperkter als we nog wat nieuws willen doen :doh: 

Fijne vakantie XT !

Offline Xtreme Taz

• Verjaardagsbazin
  • Grompot
    • Xtreme Nails
« Reactie #1112 Gepost op: juli 16, 2017, 09:10:53 am »
 :groet:

Halve Ikea leeg gekocht gisteren. Daarna naar Heuts en vervolgens hapje eten en lekkere verse sinaas drinken bij Intratuin. Dan gaan kijken bij de opening van Spar Rekem en na meer dan 5 uur winkelen eindelijk weer thuis  :hihi: 

De hele keuken is nu ingericht. Kan Martijn op z'n gemak verder met de afwerking. Helaas voor Martijn zijn frietketel (die we nog moeten gaan kopen) geen ruimte meer over  :hihi:

http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1113 Gepost op: juli 16, 2017, 10:53:10 am »
oei, geen ingebouwde frietketel :tong:

Wat is Heuts?

en een spar... das typisch Limburgs zeker? Langshier nergens meer te vinden...

Goedemiddag iedereen :waved:

was eerst van plan naar Opzullik terug te keren, dan even in 't gedacht gezeten om Zelzate te gaan verkennen... maar 'k denk dak uiteindelijk toch ga blijven kleven bij Letterhoutem... normaal eentje van 6, maar kheb hem wat uitgebreid... die van 6 zal ik wel es doen met Chucky op een minder warme dag, zo meer naar de herfst/winter toe... warm zeg je? nouja, 20 graden... tis toch alweer warm genoeg voor hem;

Offline viviane

• Krullebolleke
« Reactie #1114 Gepost op: juli 16, 2017, 12:46:33 pm »
 :middag: n een prettige zondag :zwaai:

Offline Xtreme Taz

• Verjaardagsbazin
  • Grompot
    • Xtreme Nails
« Reactie #1115 Gepost op: juli 16, 2017, 15:08:55 pm »
Wat is Heuts?
Heuts was enkel auto bij de opstart. Nu is het een "vanalleswatje"  :hihi: https://www.heuts.nl/shop/

en een spar... das typisch Limburgs zeker? Langshier nergens meer te vinden...
Ne hoor, winkelpunten in heel Belgie: http://www.spar.be/nl/winkelpunten

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1116 Gepost op: juli 16, 2017, 21:05:38 pm »
Maar ik kan ze voor langshier wel tellen op 1 hand :lol:

Goedenavond iedereen :waved:

Op wandel iemand tegengekomen die durft een beagle los te laten lopen... en verderop een man die me vertelde dat hij federaal agent is en iemand die dreigde de politie te bellen 'omdat z'n hond los loopt' met hun mond vol tanden te zetten door z'n badge te tonen  :hihi:

Hij had ook een loslopende hond... een drugshond. Had net hard gewerkt en 't was tijd voor een pauzeke... Pharos heeft er toch mee kunnen spelen  :lol:

Verder was het leuk in 't bos... maar de weg ernaartoe. Ik wou eigenlijk in een stuk natuur van Zelzate gaan wandelen, maar er waren daar blijkbaar Zelzaatse feesten... ik geraakte niet waar ik wou zijn... en na veel gezucht ben ik dan maar naar 't kloosterbos gereden... 't kwam uiteindelijk nog allemaal goed maw... oef... of het was weer een verloren zondag.

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #1117 Gepost op: juli 17, 2017, 06:32:48 am »

Afdakje buiten maken voor frietketel XT  :hihi: dan heb je die geur / stank niet binnen.

Fijne vakantie aan de vakantiegangers in het binnen en buitenland.

Tickets voor de beurs van Libramont zijn ook weer binnen. Dat gaat dus het laatste weekend van julie eerst richting Ouren zijn. Zondags naar huis en 's maandags de andere kant van de ardennen op  :hihi:

Offline viviane

• Krullebolleke
« Reactie #1118 Gepost op: juli 17, 2017, 10:34:02 am »
Juist gedaan met kuisen, weer proper voor een paar uurtjes :hm:, een prettige vakantie voor iedereen die op vakantie gaat, wij gaan nergens naar toe zolang Ché er is, mijn zus in Amerika zou willen dat mijn andere zus en ik eens over zouden komen maar dat zit er niet in nog voor mij en ook niet voor mijn andere zus wel jammer maar het is een beetje te ver wel jammer maar misschien komt ze volgend jaar naar ons als haar Green Card in orde komt
een prettige dag nog aan iedereen  :hey:

Offline Xtreme Taz

• Verjaardagsbazin
  • Grompot
    • Xtreme Nails
« Reactie #1119 Gepost op: juli 17, 2017, 13:05:06 pm »
Afdakje buiten maken voor frietketel XT  :hihi: dan heb je die geur / stank niet binnen.

:hihi: :hihi:

:middag:

Kroop een beest rond vanmorgen. Weet niet wat. Maar ineens ook weer weg. Ik heb overal achter geveegd en alles ingespoten. Viel zelf compleet neer van de stank, maar dat kutbeest niet meer te vinden  :knuppel: :knuppel: :knuppel:

Nu even Columbo kijken en dan verder.

Offline viviane

• Krullebolleke
« Reactie #1120 Gepost op: juli 17, 2017, 18:03:22 pm »
 :avond: Ché had weer het uitvallen in zich zo ergerlijk het was lang geleden anders keek hij naar de andere honden maar loopt gewoon voorbij, vandaag bij iedere hond dat hij zag viel hij uit zelfs naar honden die hij gewoon is van zien zoals Duffy en Ona den appel  :grrr:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1121 Gepost op: juli 17, 2017, 21:36:10 pm »
Hij zal een slechte dag gehad hebben... Beetje last van de warmte misschien  :kweetni: zwarte hond eh... die zon daarop...

Goedenavond allemaal :waved:

Mooie dag, ganse dag werken... 2 huizen gepoetst die - zoals Viviane dat zo mooi kan zeggen - voor een paar uur proper zijn...

Morgen weer naar die 'speciale' plaats zolang mevrouw V nog in de kliniek ligt. Ze heeft zich eens goed laten vallen... 't zou langdurig zijn. Ze is 84 jaar hé... niet te groot, tenger gebouwd. Breekt snel wat hé zo.

En dan 's avonds eens zien voor een wandelingske, want er wilt iemand met met mee die 2 hovawarten heeft

en ik wacht nog op een antwoord op m'n pb... dat zit de ganse dag online en da reageert ni weer, toch wel straf eh...  :8

Offline Xtreme Taz

• Verjaardagsbazin
  • Grompot
    • Xtreme Nails
« Reactie #1122 Gepost op: juli 17, 2017, 23:27:20 pm »
 :avond: en  :nacht:

Iedereen heeft al eens een slechte dag Viviane ook honden.  :doh: :hihi:

Hier tot de middag regen geweest, daarna droog, late namiddag kwam de zon.

Bijna niet buiten geweest. Geen zin. Ben niet zo'n buitenmens. Heb de woonkamer goed onder handen genomen ondertussen en filmkes en series gekeken.

We zijn weer een beetje verder:

Nu bedje in. Morgen markt, koffie Huis Meers en bijkeuken en badkamer grondig poetsen

Offline Xtreme Taz

• Verjaardagsbazin
  • Grompot
    • Xtreme Nails
« Reactie #1123 Gepost op: juli 18, 2017, 09:27:20 am »

Offline viviane

• Krullebolleke
« Reactie #1124 Gepost op: juli 18, 2017, 17:40:47 pm »
 :avond: Ché gedroegen uitstekend vandaag zelfs honden die hij niet kende heeft hij genegeerd  :joepie: zal gisteren een slechte dag gehad hebben, wij hebben dat ook ik toch  :hmpf: