Auteur Topic: Meningsverschil  (Read 4168 times)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Andina

  • Blaffertje
  • *****
  • Berichten: 1,336
  • Geslacht: Vrouw
Meningsverschil
« Gepost op: Oktober 17, 2016, 23:32:51 pm »
De eerste woordenwisseling tussen Mabel en Jessie is een feit...  Ik was vrijdag aan het poetsen en om ze wat bezig te houden had ik in 3 pvc-flesjes een aantal snoepjes gestopt, Jessie en Dina kunnen daar mooi mee spelen.  Mabel pikte al direct het flesje van Dina in, maar die sloef vindt dat allemaal goed.  Mabel vond dat ze recht had op alle 3 de flesjes maar Jessie gaf meer weerwerk en het was ambras!  :knuppel:  Buiten een hoop lawaai en wat rondvliegende haren was er geen schade... 

 :zucht:

Offline Xtreme Taz

  • Grompot
  • **
  • Berichten: 23,659
  • Geslacht: Vrouw
    • Xtreme Nails
Re: Meningsverschil
« Reactie #1 Gepost op: Oktober 17, 2016, 23:58:00 pm »
 :bang: :hihi:

Ik heb snoepballen voor ze. Maar ze worden beide apart gezet als ze die krijgen.
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline Andina

  • Blaffertje
  • *****
  • Berichten: 1,336
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meningsverschil
« Reactie #2 Gepost op: Oktober 18, 2016, 00:35:51 am »
Ga ik de volgende keer ook doen.  Was eigenlijk niet zo slim van mij om ze alle 3 te samen te geven.  :doh:

Offline *~*DF*~*

  • Administrator
  • Grijze Snoet
  • *****
  • Berichten: 30,779
  • Geslacht: Man
Re: Meningsverschil
« Reactie #3 Gepost op: Oktober 18, 2016, 01:05:24 am »
Nou, op vlak van zoiets lukt dat hier wel... de 2 hadden enige tijd geleden wel een meningsverschil over

"Ik wil jouw pot ook uitlikken" (de oudste tegen de jongste)

"Jij blijft uit mijn pot" (de jongste tegen de oudste)

dat was dat

later op de week was Chucky dan uitgevallen voor ik weet niet meer wat tegenover Pharos, waarop die weer het makke lammetje was en Chucky zomaar de pot van Pharos mocht uitlikken, maar verleden week vond Pharos toch weer dat Chucky daar niets te zoeken had.

2x in de week (verschillende dag) voorgehad en tot nu toe blijft Chucky uit Pharos z'n pot...

geen rondvliegende haren, enkel maar zwaar gegrom. Duimen dat het enkel maar dat is... Chucky domineerde ook Dixie... maar die was makker op dat vlak.

Je staat er gewoon niet bij stil dat ze dat zouden doen... als je dat nog niet hebt meegemaakt eh :wink:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Andina

  • Blaffertje
  • *****
  • Berichten: 1,336
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meningsverschil
« Reactie #4 Gepost op: Oktober 19, 2016, 02:13:34 am »
Lege potten uitlikken mag hier ook wel. Mabel doet dagelijks de afwas van de 2 oudsten hun pot.  Andersom gebeurt dat eigenlijk nooit.

Zo een uitval is inderdaad schrikken als je dat niet gewend bent maar voorlopig kunnen ze toch nog alle drie door dezelfde deur.  :bid:
Dina wordt al bijna haar hele leven gedomineerd, eerst toen Jessie er bij kwam en nu door puber Mabel. Maar die sloef vind dat allemaal best zo, die maakt niet gauw problemen... de seut, schat van een hond.