Auteur Topic: Puur Spondy  (gelezen 1219 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Puur Spondy
« Gepost op: februari 07, 2016, 23:18:59 pm »
Om Chucky wat te helpen met zijn spiertjes aan de achterzijde van zijn lichaam, geven we hem sinds kort Puur Spondy van het merk Puur Natuur

wordt gebruikt bij:

• Bij Chronische achterhandslapte, met atrofie van de achterhandspieren, vertraagde stelreflexen, waarbij het dier soms over de eigen poten struikelt en op de voorkant van de voet staat.

• Puur Spondy heeft een gunstige werking op het laatste deel van het ruggenmerg en daardoor ook op de functie van de achterhandspieren, blaas en endeldarm.

• Puur Spondy kan de pijn bij spondylose van borst- en lendewervels en bij artrose van heup- en kniegewrichten verlichten.

--

Zijn er nog mensen die dit al ooit es gegeven hebben en zoja, wat is jouw ervaring?

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline yvy

• Kwijlfabriekske
  • *
Re: Puur Spondy
« Reactie #1 Gepost op: februari 07, 2016, 23:25:24 pm »
Nee, geen ervaring mee  :kweetni:
www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Xtreme Nails
« Reactie #2 Gepost op: februari 08, 2016, 13:54:51 pm »
Sinds ik meer weet heb van dit soort dingen nog niet nodig gehad en toen ik het kon gebruiken bij Fredje deed ik alles met producten van de DA omdat ik van geen weet had van natuurlijke producten voor honden.
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline Loki

• Wriemelkontje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: februari 08, 2016, 16:52:35 pm »
Geen ervaring of kennis van het product.

Wel weet ik dat mijn schoonmoeder Vitamine B12 Methylcobalamine geeft aan haar Markiesje Max.
Hij heeft een genetische afwijking waardoor hij stijve gang heeft op 4 poten. Veelal sleept hij zijn achterpoten over de grond en heeft hij  bijna geen spierkracht hierin.
Omdat ze ook liever voor de natuurlijke manier gaan dan al die chemische 'brol' hebben ze zich verdiept in die Vitamine B12. Dit schijnt ook goed te helpen. Een functie van cobalamine is het stimuleren van de vorming van myeline. Dit eiwit omhult de zenuwuitlopers waardoor de impulsgeleiding van de zenuw wordt versneld.( zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Cobalamine
" Vergeet niet dat je hond alles doet om je te behagen. Als de hond iets verkeerds doet, dan heb jij een fout gemaakt."

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #4 Gepost op: februari 11, 2016, 22:07:37 pm »
bedankt voor de info :thumbs:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek