Auteur Topic: Onze nieuwe pup Ozzy!  (gelezen 9993 keer)

Offline Milootje

• Jankertje
  • Geslacht: Man
Re: Onze nieuwe pup Ozzy!
« Reactie #75 Gepost op: maart 19, 2016, 21:33:01 pm »
Thx Xtreme Taz!   :hey:

Offline Loki

• Wriemelkontje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #76 Gepost op: maart 20, 2016, 11:42:12 am »
Wederom leuke foto's! Heel tof om te zien hoe Milo & Ozzy met elkaar spelen, dat worden (zijn) 2 dikke maatjes  :wink:
En zo'n slenterwandeling als laatst is zéker een aanrader met onervaren honden of pups, ik kijk uit om jullie te leren kennen.
" Vergeet niet dat je hond alles doet om je te behagen. Als de hond iets verkeerds doet, dan heb jij een fout gemaakt."

Offline Milootje

• Jankertje
« Reactie #77 Gepost op: maart 20, 2016, 19:49:10 pm »
Bedankt Loki!!! :hey:
Dit is totaal wederzijds hoor! We zien er ook naar uit jullie (& mooie Loki) te mogen begroeten.
Het scheelde niet veel of we hadden elkaar vorige zondag gezien. We hebben getwijfeld om de wandeling op de kluis mee te doen maar toch maar beslist om te passen met onze nog jonge pup.
Voorlopig zijn het hier ook nog slenterwandelingen tot dat Ozzy wat groter is en mooi aan de lijn kan wandelen.
We zijn zowel gisteren als vandaag gaan wandelen in een provinciaal domein om wat te oefenen. Maar energie dat Ozzy heeft!!! :fluit: 

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #78 Gepost op: maart 20, 2016, 22:42:54 pm »
Mooie reeks... pups mogen energie hebben... :tong: dat houdt je jong...  :hihi:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Milootje

• Jankertje
« Reactie #79 Gepost op: maart 21, 2016, 11:21:09 am »
Dankjewel Tim. Hihi, inderdaad zo is er leven in de brouwerij! :hihi:

Offline Loki

• Wriemelkontje
  • *
« Reactie #80 Gepost op: maart 21, 2016, 18:29:10 pm »
We kunnen ook altijd gewoon eens afspreken zodat we elkaar leren kennen en ondertussen een wandeling doen, of we kunnen eens samen met Nathy (en Tim als die zin heeft) afpreken om naar jullie buurt te komen.  :winkt:

De wandeling op de Kluisberg was mooi maar met een pup was het af te raden. De organisatie heeft nog veel te leren (maar ze zijn nog maar net begonnen dus geef ik hen het voordeel van de twijfel). Op het einde liepen we  toch wel 10 min. langs een behoorlijk gevaarlijke, drukke baan (de locatie net aan de kluisberg waar alle restaurantjes/cafeetjes zijn en waar de parking voor het Kluisbos is), dit was écht niet aan te raden. Mooie streek maar we hebben te weinig van de kluisberg gezien. We waren wel met 56 honden dus dat is al een hele bende om alles goed te laten verlopen.  Dit even ter zijde.
" Vergeet niet dat je hond alles doet om je te behagen. Als de hond iets verkeerds doet, dan heb jij een fout gemaakt."

Offline Nathy

• Kwijlbakske
  • **
« Reactie #81 Gepost op: maart 22, 2016, 17:53:18 pm »
Tom, ik geniet altijd van je prachtige foto's hé  :joehoe:
Eerlijk : ik kijk zowiezo altijd uit naar een berichtje van je met foto's van je 2 kanjers  :hihi:

Ik zie en lees veel gelijkenissen met Lina
Grappig hé : dat onverschillige en die blik die erbij hoort : wat is er nu interessant om achter een balletje aan te lopen ... Je geeft het terug en ze gooien het terug weg ... waarom doen mensjes dit ? Wat is daar nu leuk aan ?  :lol:

Ik zie ook het karaktertje op de glijbaan ... Die nijdige blijk naar Milo ... Laat me nu eventjes, dit is mijn terrein

En dit alles maakt ze zo uniek en geliefd hé
Hopelijk tot heel binnenkort  :waved:
Nathy

Offline Milootje

• Jankertje
« Reactie #82 Gepost op: maart 22, 2016, 23:12:01 pm »
Dankjewel Nathy & Loki! :hey:

We gaan elkaar heel binnenkort terugzien :winkt: en Loki eens kunnen ontmoeten! :joepie:

Het is inderdaad heel leuk om de verschillende karakters te zien. Ik denk (weet) dat Ozzy het vlug voor het zeggen gaat hebben. :hihi:

Vele groetjes aan iedereen!!!!

Offline Loki

• Wriemelkontje
  • *
« Reactie #83 Gepost op: maart 23, 2016, 13:41:53 pm »
We kunnen niet wachten  :headbang:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #84 Gepost op: mei 13, 2016, 15:12:24 pm »
en toen was de pup groot en de eigenaar ons vergeten...  :cry:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Loki

• Wriemelkontje
  • *
« Reactie #85 Gepost op: mei 14, 2016, 16:26:04 pm »
en toen was de pup groot en de eigenaar ons vergeten...  :cry:

of de eigenaars hebben hun handen vol aan de pup die streken begint te krijgen en de volwassen hond die aandacht wil  :tong:  :winkt: