Auteur Topic: Actief om romantisch vlak  (Read 3935 times)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Itx

  • Puppedup
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Vrouw
Actief om romantisch vlak
« Gepost op: Juli 22, 2015, 13:51:37 pm »
Hallo,

Mijn (mops) pup van nu 5 maanden is "seksueel actief" en dit al reeds van toen hij nog maar 4.5 maand was.
De eerste keer merkte ik op dat hij een erectie kreeg toen hij op mijn schoot zat en ik lieve dingen tegen hem zei.
Maar toen we op de hondeweide waren en een mannelijke teckel met een vrouwelijke mops bezig zagen, was het hek van de dam.
Sindsdien krijgt mijn pup elke dag minstens 2x per dag een erectie bij mij op de schoot + geen enkele vrouwelijke (kleinere) hond is veilig.

Valt hier iets aan te doen?
Is dit niet VEEL te vroeg  :eehm: !?

Dit brengt mij ineens bij mijn tweede vraag. In het begin waren mijn partner en ik ervan overtuigd om onze hond rond zijn 6de maand te laten castreren.
Maar we twijfelden en ineens kwam het eruit "waarom eigenlijk"  :denk:
Maar zou dit helpen met mijn bovenstaand probleem?

Offline *~*DF*~*

  • Administrator
  • Grijze Snoet
  • *****
  • Berichten: 30,779
  • Geslacht: Man
Re: Actief om romantisch vlak
« Reactie #1 Gepost op: Juli 22, 2015, 22:44:42 pm »
Ik denk dat je met zo'n vraag beter af bent bij een gedragstherapeut. Mailtje zenden kost niets hé... althans niet bij Bruno. Die is van Roeselare, maar dat maakt niet uit.

0498 44 26 69
info@doggytalk.be

Ik denk trouwens dat we dat niet meteen moeten zien als iets seksueels... maar zoals ik al zei: vraag je beter aan iemand die er wat meer van kent :wink:

ivm het castreren: ik heb nu 'n pup van 8 maand en pas als ik hem echt niet in de hand kan houden tgo teefjes, zal ik daar over nadenken... Maar anders laat ik hem zoals hij is...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek