Hoi Allemaal,
Ik ben van het 'voorstelhoekje' naar hier verhuisd, want daar zat ik blijkbaar niet op mijn plaats.
In het voorstelhoekje heb ik al wat over mezelf verteld. Bij deze dus nog even kort: ik ben Blossom, een gekke Oudduitse herder van twee jaar en enkele maanden oud en ik ben nieuw op dit forum.
Ik hoop langs deze weg nieuwe soortgenootjes en hun baasjes te leren kennen. Ik ben gek op stokken, boomstammen, balletjes en al wat door de lucht vliegt. Ik vang het allemaal gelijk de beste keeper!!
Ik ben een speelvogel, heel actief en regen, sneeuw of storm houden mij nooit tegen. Ik ben gek van plassen, modder en water, vooral als mijn favoriete speeltje erin gegooid wordt.
Mijn baasje gaat tweemaal daags met mij op pad. Tussendoor mag ik knabbelen op lekkere staafjes of lig ik met mijn kop op de voeten of de schoot van mijn baasje te luilakken. Ik moet er altijd bij zijn, ben liefst bij mijn baasjes, maar kan ook perfect alleen thuis blijven. Af en toe ben ik een ondeugd, maar wie is dat niet. (Ik loop doorgaans in de weg van fietsers, wanneer ik een andere hond zie aan de leiband gedraag ik me als een zwart monster, maar wat ze niet weten is dat ik dan in mijn broek plas van onzekerheid. En wanneer mijn baasje met mij op onbekend terrein loopt of ik zie ergens een andere soortgenoot lopen, dan verander ik plots in een 'Brabander'

. Gelukkig heb ik volgens mijn baasje een allesvertederende fluwelen kop die ze, ook al hang ik soms het varken uit, niet kan weerstaan. Ik maak van deze charmes uiteraard handig gebruik

! Je ziet mij op onderstaande foto alvast aan 'het werk' met mijn buurman. Hij was jaloers op mijn stok, maar doorgaans, wanneer ik een stok te pakken heb, blijft hij ook van mij. Ze noemen mij niet voor niets een 'teef' zie je

Hopelijk kom ik hier op het forum veel te weten en vooral, leer ik misschien iemand kennen die me tijdens mijn wandelingen al eens wil vergezellen. Mijn baasje, maar ik ook, zou dat erg leuk vinden.
Groetjes,
Blossom en Dominique