Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Saantje's E-nest: Saantje's Bijoux x Ratzoo's Charle  (gelezen 64 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Saantje
Snuffeltje

« Gepost op: Februari 02, 2012, 14:24:51 »

Moeder: Saantje’s Bijoux
Ouders: Saantje's Angel x Hakuna Matata Emmett
Geboortedatum: 8 juni 2011
Uiterlijk: Mink mitted gewoonoor

Over Bijoux:
Bijoux doet echt haar naam eer aan, het is zo’n lief zachtaardig dame’tje! Als klein rittentje bezeerde ze haar oogje en dat moest ik 5 x daags druppelen, telkens kon ik haar gewoon vooraan het deurtje opnemen en zonder tegen werken druppelen, ze genoot zelfs van de extra aandacht erna. Gelukkig is haar oogje zonder problemen genezen, je ziet er niets meer van. Ze is verder ook enorm sociaal, ze hoeft niet lang bij je te zitten eer ze lekker begint te ploppen en zich uitgebreid te wassen in je handen. Bijoux is tot nu toe het knapste dame’tje dat ik al gefokt heb, ze is bijzonder mooi en verhouding en heeft een koppie om op te eten! Ze werd op Ratevent 2011 beste jeugd.

Vader: Ratzoo's Charle
Ouders: Rapalje's Hope x Parzivals Q-pid
Geboortedatum: 23 april 2010
Uiterlijk: Zwart "effen"

Over Charle:
Charle woont bij Gwendolyn en beschrijft hem als:
Charle is een droom van een man, zowel qua uiterlijk als karakter. Qua uiterlijk is hij erg mooi gebouwd, mooi stevig, maar niet te dik. Daarnaast heeft hij ook een extreem schattig koppie! Qua karakter is hij echt zalig. Als ritten was hij lichtjes gestoord, wat hem een erg leuke ritten maakte. Met het ouder worden is hij een echte dweil geworden, hiermee won hij zelfs een prijs voor 'meest relaxte rat' op RatEvent 2011. Hij vindt echt alles ok, waardoor hij hier natuurlijk altijd uitgebreid geknuffeld wordt! Hij heeft ook nooit gepuberd en is altijd al gezond geweest.

Verwachtingen
Ik verwacht nieuwsgierige, open, vrolijke, mensgerichte, stuiterballen, die toch heel relaxt en knuffelbaar zijn zoals hun ouders. Zwart, mink. Allen glad haar en gewone oortjes. Tekeningen in effen en mitted.

Bijoux beviel op 28/01/2012 van 6 rittens:
2 dames links en 4 ventjes rechts

foto gisteren

Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 02, 2012, 17:15:34 »

OOh, wat een 2 knapperds. Benieuwd hoe de babytjes eruit gaan zien  duim omhoog

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
Saantje
Snuffeltje

« Antwoord #2 Gepost op: Februari 04, 2012, 15:08:01 »

Een van de rittens heeft een gekneusd staartpuntje.
In de ochtend bij de weging niets en dik uur erna wou ik foto's maken en die had een rood staartpuntje vrij dik.
Ik heb er traumeel op gedaan, verschillende keren maar daags erna was het blauwig en dunner dan het staartje.
Nu vandaag is het nog dunnen en lijkt er net nog een velletje op de wervels te liggen, ik zie er zo door.
Heb een afspraak bij de DA gemaakt voor de zekerheid, het puntje zal er wss wel afmoeten want anders komen de wervels bloot denk ik.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: