Vandaag 22 januari 2012 zijn we ondertussen drie weken na het spijtige voorval.Deze morgen zijn de honden nog eens samengeweest voor enkele uurtjes en dit natuurlijk onder toezicht.
Eerst wil ik er nog bijvermelden dat Zita momenteel loops is en volgens mij was dit ook een beetje de oorzaak waarom Zita vandaag zo reageerde op Hoska.
Hoska is zeer braaf en flink bij Belle's moeder en toen Zita daar kwam wou Hoska dan ook met Zita beginnen spelen.
Maar de reaktie van Zita was wel niet wat we van haar verwacht hadden of gewoon zijn,want ze begon gewoon te grommen naar Hoska.
Dus de eerste reaktie was dat Zita nog angstig is tov Hoska,maar daar heb ik nog wat twijfels over.
Zita gromde naar Hoska omdat Hoska wou spelen en was die reaktie nu enkel of niet uit angst,dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Volgens mij was dit omdat Zita Hoska nu een dikke week niet heeft gezien en omdat Zita een beetje "pinnig" zou kunnen lopen ten gevolge van haar loopsheid die nu al een week bezig is.
Dus in feite kunnen we nu niet veel uitmaken uit die reaktie,

Hoska daarentegen die wou wel spelen en begon zo een beetje uit te dagen waarop Zita zo met haar pootje naar Hoska deed,zo om te zeggen van "kheb geen zin".
Daarna hebben ze wel samen in één mand gelegen.
Dus we zijn er nog steeds niet uit wat we nu gaan doen ,maar ik wil wel hebben en ervoor zorgen dat ze beiden zeker elke week eens zien.
Woensdag zullen de honden nog eens samen komen omdat we daar toch moeten zijn en misschien zien we dan meer.
Toen we thuis kwamen met Zita zei Belle dat ze Hoska daar bij haar moeder ging laten en niet meer naar huis zou laten komen ,maar ik heb haar gezegd dat ze het tijd moet geven en dat het nu een slecht moment zou zijn om die beslissing te maken omwille van de geestes gesteldheid van Zita naar aanleiding van haar momentele loopsheid.
Volgens mij is het beter om het nog wat tijd te geven en dat ze elkaar nog wat zien,dan kan Zita Hoska wat meer gewoon worden,eventueel haar angst tov Hoska verminderen en is haar loopsheid dan ook voorbij
Ik wil het nog wat tijd geven en dan kunnen we beslissen .......