|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: Januari 02, 2012, 00:57:23 » |
|
XT Jill Dafkapin Ice Dragon Tyco Yvy Ilero Moozer Rita Desperate Housewive Els
Hans Jenny Andina Tommelein Wouter Riet Sabine
nog 3
|
|
|
|
|
|
Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
|
|
|
|
greatballsoffire
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: Januari 02, 2012, 15:31:18 » |
|
Na een lief vraagske heb ik mijn best gedaan  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: Januari 02, 2012, 20:58:00 » |
|
XT Jill Dafkapin Ice Dragon Tyco Yvy Ilero Moozer Rita Desperate Housewive Els Hans Jenny Andina Tommelein Wouter Riet Sabine GBOF Maranao nog 1 en het begint weer te nijpen in de bovenste lagen ... en 1tje komt van een diep dal dichterbij geslopen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: Januari 03, 2012, 00:00:57 » |
|
XT Jill Dafkapin Ice Dragon Tyco Yvy Ilero Moozer Rita Desperate Housewive Els Hans Jenny Andina Tommelein Wouter Riet Sabine GBOF Maranao Lady Diegene die van in het diepe dal naar boven aan het klauteren was... kreeg zonet nog een opstootje... wordt het nog spannend in de top 3, of blijft het nagelbijten voor de 2 hoogsten? Op 7 januari komt de uitslag integraal op jullie computerscherm... samen met de uitslag wie de Mensenstukken/hondenstukken heeft gewonnen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: Januari 03, 2012, 00:23:25 » |
|
XT Jill Dafkapin Ice Dragon Tyco Yvy Ilero Moozer Rita Desperate Housewive Els Hans Jenny Andina Tommelein Wouter Riet Sabine GBOF Maranao Lady Patje Er zit schuif in de plaatsen... zowel vanboven als vanonder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yvy
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: Januari 03, 2012, 15:41:23 » |
|
XT Jill Dafkapin Ice Dragon Tyco Yvy Ilero Moozer Rita Desperate Housewive Els Hans Jenny Andina Tommelein Wouter Riet Sabine GBOF Maranao Lady Patje Er zit schuif in de plaatsen... zowel vanboven als vanonder  Ja lap kzal het weer als laatste weten want we zijn dan juist weg voor 7 dagen..maar kan in feite wel denken tussen welke twee het zal zijn voor de titel ... Maar ik hun het hen van harte zenne ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dafkapin
Ploeteraartje
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: Januari 03, 2012, 15:46:18 » |
|
XT Jill Dafkapin Ice Dragon Tyco Yvy Ilero Moozer Rita Desperate Housewive Els Hans Jenny Andina Tommelein Wouter Riet Sabine GBOF Maranao Lady Patje Er zit schuif in de plaatsen... zowel vanboven als vanonder  Ja lap kzal het weer als laatste weten want we zijn dan juist weg voor 7 dagen..maar kan in feite wel denken tussen welke twee het zal zijn voor de titel ... Maar ik hun het hen van harte zenne !  hik heb her heen hidee van hover wie je het hebt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: Januari 03, 2012, 21:34:15 » |
|
Christel zorgde voor een dichterbijkomende 3de plaats...
héél dichtbij...
XT Jill Dafkapin Ice Dragon Tyco Yvy Ilero Moozer Rita Desperate Housewive Els Hans Jenny Andina Tommelein Wouter Riet Sabine GBOF Maranao Lady Patje Ximmeke Christel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: Januari 05, 2012, 21:01:51 » |
|
XT Jill Dafkapin Ice Dragon Tyco Yvy Ilero Moozer Rita Desperate Housewive Els Hans Jenny Andina Tommelein Wouter Riet Sabine GBOF Maranao Lady Patje Ximmeke Christel Happyke
Happyke zorgde voor een aardbeving in de top 3...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sabine
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: Januari 06, 2012, 17:30:08 » |
|
nog 6 en de nieuwe top wordt doorgestuurd
heb ik duidelijk gemist 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: Januari 06, 2012, 21:49:49 » |
|
Ik doe alstegij... met het thema voor de fotowedstrijd schreef jij ergens niet: ge hebt geen einddatum opgegeven welnu ik heb geen einddatum opgegeven  dus of ik dat vandaag doe, morgen of in 2013... tis nadat er 10 nieuwe hebben gestemd, jamaja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sabine
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: Januari 07, 2012, 02:06:08 » |
|
schreef jij ergens niet: ge hebt geen einddatum opgegeven
neen, ik schrijf zoiets niet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: Januari 07, 2012, 13:06:46 » |
|
soit, uitslag komt ergens vandaag online... moet nog ff de mensen/Hondenstukken in orde brengen...
Dan kunnen we dat samen doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|