Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: gezocht voor kennissen : teef (gevonden)  (gelezen 234 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
desperate housewive
Krullebolleke

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: December 18, 2011, 19:22:05 »

Hallo,

Wandelvrienden van mij hebben twee weken geleden hun bouvier moeten laten inslapen en zijn nu op zoek naar een nieuwe hond. Hun zoektocht op de sites van asiels levert voor de moment niets postiefs op. Dus heb ik voorgesteld om een berichtje op het forum te zetten. Wat zoeken zij :

- het moet een teef zijn
- zij moet overeenkomen met katten (momenteel hebben zij een achttal katten ; ik ben ooit eens bij hen op bezoek geweest : en die katten zijn daar behandeld als prinsessen)
- het mag een kruising zijn, geen klein ras, eerder labrador (zo'n grootte) geen pitt-buls (sorry eigenaren ervan) het mag een volwassen hond zijn, liefst niet te oud

Een ding is zeker : de hond zal daar met haar gat in de gouden boter vallen. Indien iemand iets weet of zo, mag het via PB. Dan geef ik dat door aan die mensen (ze zijn van Torhout).

Dank bij voorbaat  bidventje
« Laatste verandering: December 23, 2011, 16:23:03 door *~*DF*~* » Gelogd

Iris
Speelkontje
**

« Antwoord #1 Gepost op: December 21, 2011, 20:08:59 »

Dit heb ik vandaag op facebook ontvange ! Heb het eventjes kopie paste gedaan blij misschien iets voor hen
Deze lieverds zoeken een nieuw thuis! A.u.b. delen!
De tante van een vriendin is gisteren onverwacht overleden. Nu zoeken we een goed huis voor haar hondjes en die van haar nichtje - het asiel zou zo verdrietig zijn. Otje en Sientje zijn volle zusjes uit een ander nest (de ene is bijna 3, de ander 4 jaar oud). Ze zijn half dalmatier en half border collie. Ze zijn beide gesteriliseerd en heel goed opgevoed. Bij voorkeur bij elkaar (in de buurt) geplaatst.
De hond van haar nichtje moet nu jammer genoeg ook naar een nieuw huisje, want haar tante liet de hondjes iedere dag samen uit. Betty is een 6 jaar oude volle dalmatier. Ze zijn allemaal superlief.
Kunnen jullie helpen of weten jullie iemand die kan helpen?
Eerst een week op proef kan natuurlijk ook!

Meer foto's op: https://skydrive.live.com/?cid=ae6caa02183a3521&Bsrc=SkyMail&Bpub=SDX.SkyDrive&sc=Photos&id=AE6CAA02183A3521%21169
Moozer
Springertje

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: December 23, 2011, 09:23:15 »

Link geklikt:

Citaat
Dit item is mogelijk verwijderd, verlopen of de benodigde machtigingen voor toegang zijn niet aanwezig. Neem voor meer informatie contact op met de eigenaar van dit item.

desperate housewive
Krullebolleke

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #3 Gepost op: December 23, 2011, 10:11:31 »

@ Moozer :  weetniet

Er mag een slotje op dit topic. Heb deze week een mail van hen gehad : ze hebben een pup in het oog.

@ Iris : ik hoop dat de lieverds vlug een nieuwe gouden mand vinden. Ik kijk bijna nooit naar "herplaatsers". Iedere keer breekt mijn hart. Eigenlijk zou ik ze allemaal in huis nemen maar dat is onmogelijk.

Iris
Speelkontje
**

« Antwoord #4 Gepost op: December 23, 2011, 17:05:40 »

das waar, ik vind het soms zielig dat baasjes hun hond weg doen maar soms zijn er omstandigheden dat het niet anders kan.
gelukkig dat er goede zielen zijn met een groot hart hartje
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: