|
|
Tommelein
Ploeteraartje
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: November 29, 2011, 08:45:56 » |
|
Hier kloppen alle puntjes voor onze 'adoptee' Tristan.  Emma is meer op zichzelf. Die zal me niet achtervolgen, tenzij dat ze weet dat ze iets krijgt om te knabbelen. En spelen is niet voor haar weggelegd. Lekker dicht liggen... dat wel.  3. Kusjes geven Sommige puppy's tonen hun affectie door natte kusjes of likjes te geven met hun tong, terwijl anderen liever geknuffeld worden. Niet enkel puppy's ... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ice Dragon Tyco
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: November 29, 2011, 09:02:37 » |
|
 Joehoe, 5 op 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
desperate housewive
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: November 29, 2011, 09:42:57 » |
|
Hier ook 5/5, had ik ook verwacht  En niet alleen bij het strijken houdt Martha mij gezelschap, ook als wij een bad nemen is ligt zij op wacht (om onze zeden te beschermen  ).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Binno
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: November 29, 2011, 10:24:04 » |
|
3. Kusjes geven Sommige puppy's tonen hun affectie door natte kusjes of likjes te geven met hun tong, terwijl anderen liever geknuffeld worden. Niet enkel puppy's ...  onze Gian en kusjes geven, ni te doen soms, zelfs je oren zijn ni veilig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
greatballsoffire
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: November 29, 2011, 14:25:48 » |
|
Hier ook 5/5 . Alleen vraag ik me af waarom dit vertaald wordt in "houden van " . Ik zie het meer als honds gedrag , maar ja ... . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: November 29, 2011, 14:43:26 » |
|
Hier ook 5/5  Inderdaad GBOF, allemaal honds gedrag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
els
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: November 29, 2011, 16:06:52 » |
|
Bij ons hapert er toch hier en daar iets - ons Zohra en volgen  - en Elbee en kuskes geven Maar ze zullen het toch met ons moeten doen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jill
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: November 29, 2011, 17:10:16 » |
|
hier 4/5  kusjes geven heeft ons Lana nooit echt gedaan, zelfs niet als puppy. Maar ze komt wel soms heel dicht liggen en knuffels vragen  en volgen doet ze héél veel, zelfs als ik onder de douche sta, ligt ze voor de douche te wachten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dafkapin
Ploeteraartje
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: November 29, 2011, 21:08:51 » |
|
1. Kwispelen Zijn wiebelende staart laat weten dat hij blij is om bij jou te zijn! Meestal beweegt ook de rest van zijn lichaam mee, omdat hij met zijn vreugde geen blijf weet. en het liefst van al nog tegen mijn scheenbenen, volle gette, waardoor ik me een paar dagen later weer kan afvragen hoe ik nu weer aan die blauwe plekken kom  2. Volgen Je hond is zeker gek op jou als hij je de hele tijd volgt om te kijken wat je aan het doen bent. Natuurlijk is hij zeker in de buurt als je in de keuken aan de slag bent, maar een liefhebbende hond houdt je ook graag gezelschap tijdens het strijken. je zou toch nie willen dat vrouwke een stukske fret op de grond laat vallen en die valse bazielemans ermee weg is  3. Kusjes geven Sommige puppy's tonen hun affectie door natte kusjes of likjes te geven met hun tong, terwijl anderen liever geknuffeld worden. schootje zitten, een basisrecht van ieder Martha  4. Begroeten Na een lange dag is het geweldig om bij je thuiskomst begroet te worden door een enthousiaste hond. Wees er maar zeker van hij jou ook gemist heeft! tja, martha kan er ook niet aan doen dat ze enkel tijd heeft om voorpoten vooruit tegen vrouwke te springen, ze moet wel die stoute poezewoef op de muur bewaken he  5. Spelen Zelfs al amuseert hij zich ook op zijn eentje met zijn speelgoed, lijkt hij het toch altijd leuker te vinden als jij meespeelt. Gooi die bal dus maar snel weg! (lbs) da muziekje om vijf na acht, waar ze zo jodelen van nergens beter dan thuis, dat is toch het beginsignaal van speeluurtje, of ben ik nu zo mis 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: November 30, 2011, 16:49:55 » |
|
Tegenwoordig loopt Dixie veel achter ons aan... en met tegenwoordig bedoel ik 'nog maar een goeie week'. Gaan we de keuken in, hij ook de keuken in. Gaan we de woonkamer in, hij ook de woonkamer in...
net een pup...
|
|
|
|
|
|
Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
|
|
|
dafkapin
Ploeteraartje
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: November 30, 2011, 18:29:22 » |
|
ons Lucy deed dat ook toen ze ouder werd, alsof ze nood hebben aan nog meer liefde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borderfan
Deugenietje
Geslacht: 
A woman's best friend is her Border Collie!
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: December 01, 2011, 22:19:52 » |
|
Hinta scoort 4/5. Kusjes geven doet ze niet, maar bij al de andere puntjes klopt het volledig met Hinta.  Emmy scoort 5/5. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patje
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: December 02, 2011, 19:21:46 » |
|
4/5 , enkel het continu achter mijn gat lopen of helpen in de keuken of bij de strijk  doen ze nie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
greatballsoffire
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: December 10, 2011, 16:06:53 » |
|
4/5 , enkel het continu achter mijn gat lopen of helpen in de keuken of bij de strijk  doen ze nie  Dan heb je eigenlijk geluk . Ziva volgt overal en altijd. Zelfs als je je bukt voor iets zie je plots die kop tevoorschijn komen . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|