|
patje
|
 |
« Gepost op: November 23, 2011, 08:30:22 » |
|
heeft iemand dit ooit al gehad bij zijn honden ??, en zo ja , was er dan een specifieke behandeling ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marijke
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: November 23, 2011, 09:43:57 » |
|
ja , mij reu spijtig genoeg al een paar keer  we hebben hem laten rusten , dus niet mee gaan wandelen en lekker warm binnen gehouden de ene keer was het sneller over dan de andere ,van twee dagen tot een een week heeft hij daar last van gehad wat bij hem werkt om het te voorkomen ,is niet langer dan een dik half uur laten zwemmen en achteraf zo droog mogelijk maken of in de zomer droogwandelen , maar hij is ondertussen al vier dus kan het ook zijn dat hij het wat ontgroeid is , ik heb de indruk dat het toch wat meer bij jonge hond voorkomt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
desperate housewive
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: November 23, 2011, 10:42:55 » |
|
Mag ik vragen wat dat juist precies is ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
els
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: November 23, 2011, 13:20:01 » |
|
Staart die 'lam' is...
Ons Zohra heeft het ooit ook gehad, geen idee wat het toen veroorzaakt heeft, was na drie dagen over.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jill
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: November 23, 2011, 18:27:23 » |
|
Lana heeft dit deze zomer ook gehad, maar wist pas dat het om een cold water tail toen Riet mij hierop wees  ik was ondertussen wel al naar de DA geweest en die heeft haar een ontstekingsremmer gegeven. Heb ze daarnaast ook rustig en warm gehouden en na een paar dagen begon ze al met kwispelen. Na een week was het praktisch volledig genezen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patje
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: November 23, 2011, 18:48:01 » |
|
bij gitane is het vrijdag begonnen , en ja donderdag heeft hij in de zee gelopen het betert langzaam , bij sommige houdingen van zijn staart valt het andere gedeelte nie meer omlaag , bij andere houdingen valt het dan terug serieus op. binnenhouden en nie gaan wandelen is geen optie , dan is hij bere lastig en vermits hij er absoluut geen pijn aan heeft doen we iedere dag onze toer. toch raar dat er zo'n verlamming aan de staart optreed hé
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borderfan
Deugenietje
Geslacht: 
A woman's best friend is her Border Collie!
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: November 24, 2011, 22:42:22 » |
|
Veel beterschap voor Gitane. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patje
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: November 26, 2011, 11:26:17 » |
|
na 8 dagen is het nog nie veel beter ,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Binno
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: November 26, 2011, 11:43:22 » |
|
ze hebben het hier ook weleens gehad, Binno een keertje, en vroeger onze labrador ook ik had wel de indruk dat ze er pijn aan hadden, gaan zitten ging blijkbaar moeilijk en ze waren toch wel een paar dagen een beetje zielig warm houden, Traumeel (merk: Heel) tabletjes, eventueel iets zoals Rimadyl als ze teveel last hebben maar na een weekje zou je toch stilaan wat verbetering moeten zien denk ik  al las ik dat het wel tot 2 weken kan duren ook beterschap nog voor Gitane 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dookia
Speelkontje

Little monster
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: November 28, 2011, 11:04:53 » |
|
eventueel wat rozemarijn bij het voer toevoegen om de doorbloeding te bevorderen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patje
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: December 08, 2011, 00:52:38 » |
|
na bijna 3 weken is het voor 90% beter tzal zijn tijd nodig hebben bij hem hé mssn ook omdat ie zo groot is 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: December 08, 2011, 20:40:03 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
greatballsoffire
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: December 08, 2011, 21:37:18 » |
|
na bijna 3 weken is het voor 90% beter tzal zijn tijd nodig hebben bij hem hé mssn ook omdat ie zo groot is  Of, omdat de staart ook zo lang is hé  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marijke
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: December 08, 2011, 22:19:39 » |
|
of omdat je hem geen rust gegund hebt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: December 16, 2011, 22:18:35 » |
|
En dan zeggen ze van mij dat ik cru ben...
ik vind dat je daarmee mensen afschrikt om nog naar het forum te komen, als je dat op die manier opstelt...
|
|
|
|
|
|
Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
|
|
|
|