hey allemaal wie dit leest.ons verhaal, Wij zijn een jong koppel die een kindje verwachten. samen hebben we ook ons teddy, een hele hele lieve wit zwarte stafford van 8 jaar, mijn vriendin heeft ze vanaf haar geboorte en nu zitten we met een groot probleem. Wij vinden totaal geen huur appartement/huis meer omdat geen enkele huisbaas een hond toelaat en ziet het ernaar uit hoe dichter wij bij de bevalling van ons eerste kindje komen onze hond moeten gaan wegdoen met pijn in ons hart, met tranen in ons ogen,...elke keer we er aan denken dat ze weg moet. wij houden zoveel van onze hond en zien haar zo graag, er gewoon aan denken dat lieve snoetje nooit meer te zien,haar nooit meer kunne knuffelen, haar gelek nooit meer voelen,haar nooit meer aaien, gaan wandelen,...het doet gewoon te veel pijn en voor dieren liefhebbers is dit mss herkenbaar maar voor andere is dit mss flauwe kul en dat hebben we al veel gehoord. Is er iemand die ook voor deze keus stond dat hij zijn hond heeft moeten weg doen, we horen het graag. hoe jij de stap gezet hebt enz. we hebben ooit nog eens voor deze keus gestaan(wat net op tijd opgelost kon worden) en alle dierenasielen die wij belden zegden dat ze dan een spuitje moest krijgen omdat ze zo oud is en ze geen plaats zullen vinden voor haar en dat is wat we zeker niet willen, onze hond laten sterven om ons een beter leven te geven, ik vind dat ergens cru! een hond heb je voor het leven, niet enkel voor kerstmis!!!!!een hond is niet zomaar een hond, hij hoort bij de familie graag wil ik andere honden liefhebbers hun mening hebben, we zijn ten einde raad...