Hello,
Onze Shar Pei's... ze zijn in één woord SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahaha
Nee effe serieus, we hebben er momenteel 10, oh jawel inderdaad 10. -> papa Elmo, mama Lena en hun acht pupjes van een weekje oud dus momenteel staat de teller op 10. Ik mag nog 7 weken "bomma" zijn en believe me, ik zal ervan genieten ook

We hebben zes jaar geleden onze blauwe reu Elmo gekocht bij Blue Bird's Castle in Zwijndrecht en voor ons was een Shar Pei echt liefde op het eerste zicht.
Niet alleen het prachtige uiterlijk, de zorgeloze rimpels, de nijlpaardneus, de kleine oortjes, het mooie krullende staartje lekker stoer en fier op de rug gedragen... och het is het totaalpakket he.
Ook het karakter sprak ons meteen aan: trouw aan zijn baasjes maar toch een tikkeltje eigenzinnig, om maar niet te zeggen soms best wel koppig

Buiten Elmo hebben we dus ook een Teefje, chocolade kleurtje. -> haar zijn we in Frankrijk gaan halen bij Bouquet d'Epices.
Verder hebben we ook nog een stoer fransje, onze Waldo een gestroomde Franse Bulldog.
Ik heb al geprobeerd maar voor één of andere bizzare reden krijg ik geen fotokes erbij gezet, maar voor degene die een keertje willen piepen hoe onze kindjes eruit zien:
www.thewrinkledjourney.be -> onze site, daar vind je foto's van Elmo, Lena, Waldo en ook ons eerste nestje (nu één bijna eéén weekje oud)
Groetjes, pootjes, neusjes, .... van ons allemaal