Hallo
Het is allemaal begonnen toen Emmy de dogsurvival liep en de dag daarna liep ze een canicross wedstrijd. Na de dogsurvival was ze wel moe, maar was er voor de rest niets aan haar te merken.
Zondag met de canicross-wedstrijd raakte ze op het einde van de wedstrijd overhit.
De DA had toen gezegd dat, als ze het nog eens voor zou hebben, we bij onze eigen DA bloed moesten laten trekken.
Korte trainingen in het bos, met af en toe een zwempauze, ging zonder problemen.
Maar als er langer werd getraind was ze extreem moe.
Dit baarde mijn papa zorgen en daarom is hij vandaag naar de DA gegaan met Emmy.
Haar hart en longen blijken oké te zijn.
De DA heeft ook bloed getrokken en het is onderzocht in 't labo. Haar bloedwaarden bleken normaal te zijn.
Zondag is mijn papa, met Emmy, de kort afstand van een canicross wedstrijd gaan lopen en ze had geen problemen.
De DA had gezegd dat ze mocht lopen, maar dat, zodra ze symptonen van vermoeidheid vertoonde, mijn papa direct moest stoppen.
Ze moest onderweg plassen en eens uit een pot kunnen drinken, en da's de Emmy die mijn papa tijdens 't lopen gewend is.

De uitslag van de schildklier weten we deze week.
Groetjes Dorien