den Jussi
Vanmorgen

accidentje in huis, ik had vannacht Jussi de trap horen oplopen en was gaan kijken maar hij stond daar gewoon te kijken en ik ben terug in mijn bed gekropen, denkende dat hij van plan was geweest om boven te komen liggen ofzo

(al de andere honden her zouden naar de deur gaan en dan zou mijne frank wel vallen)
Deze namiddag ziet Dirk hem hoopje leggen en is deels plat ... wat later ziet hij hem moeite doen maar er komt niets uit ... maar nog wat later ziet hij wel dat zijn 'broek' besmeurd is, iets aan de bloederige kant

Dus ik Jussi ingeladen en naar DA, waar bleek dat hij een te grote prostaat heeft en zich dus waarschijnlijk wat geforceerd had omdat hij iets 'voelt' en denkt dat hij nog moet...
Geen goed nieuws dus, voorlopig werd hij behandeld om mannelijke hormonen te verminderen (= in feite chemische castratie) Binnen 3 weken teruggaan... Als het blijft of terugkomt kan het zijn dat hij effectief gecastreerd moet worden - totaal niet leuk... (maar zijn gezondheid gaat voor op alles natuurlijk)