Hey iedereen,
lang geleden dat ik nog actief was hier maar nu toch een serieuze vraag.
Oke hier komt ie:
Ik ben dus nu bijna 6 maanden zwanger, hoi hoi leuk leuk, MAAR...
Ik wil dus ook gaan samenwonen met mijn vriend en zijn honden uiteraard maar sinds kort (ale kort een maand of langer) heeft hij een serieuze probleem hond met gedragsproblemen, het is een groenendaeler reu, en niet één van de kleinste honden die er rondlopen.
Wat zijn de problemen: als je iets probeert af te nemen valt hij aan, en niet eventjes een waarschuwingsbijt maar echt doorbijten

Mijn vriend zijn handen zien er niet meer fraai uit, want Jazz valt ook aan als je hem iets wil verbieden of gebieden.
Als je hem wil doen zitten of opzij doen gaan heb je de kans dat je wordt gebeten als je niet assertief genoeg bent.
Op een ander forum zeiden ze me dat de hond nog moet aanpassen maar dit gedrag wordt niet beter en hij is hier toch wel al langer dan een maand, maar ik gaf het een kans.
Maar Jazz betert niet en op de hondenschool zeiden ze voor hem te herplaatsen en zo snel mogelijk weg te doen, mijn vriend zijn pa zegt dit ook (hij heeft al verscheidene honden gehad en heeft er nog steeds) en hij zegt dat Jazz een heel uitdagende en agressieve blik heeft.
Kijk nu ook omdat ik zwanger ben begin ik echt bang te worden

Wat als Jazz uitvalt en bijt naar ons kindje van enkele maanden oud als deze probeert zijn eigen speelgoed te nemen.
Ja gescheiden houden en ongelukken voorkomen weet ik maar al te goed, maar soms gebeuren ongelukken en Jazz heeft geen bijtrem om het zo te noemen.
Op het ander forum werd ik al meteen de grond ingeboort dat mijn opvoeding op niets trekt en dat terwijl mijn kind nog niet is geboren, en deze persoon mij van haar nog pluim kent.
Jazz is ook heel dominant en luistert niet als je zelf niet stevig genoeg in je schoenen staat.
De kans dat je wordt gebeten bij hem is ook heel groot

Daarom weet ik totaal niet wat doen wij verwachten een kind en daarbij wil mijn vriend Jazz niet wegdoen.
Als ik vraag wat hij gaat doen als ons kind in het ziekenhuis belandt door een beet van Jazz dan zegt hij ja dan zal ik hem weg doen, maar hij snapt niet dat dit vijgen na pasen zijn.
Wat moet ik toch doen

ik begin me ook meer en meer me niet meer op mijn gemak te voelen bij mijn vriend thuis en zal altijd in de slaapkamer zitten als hij niet thuis is en Jazz zit dan in de living.
Wat moet ik toch doen