Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Regenjas ?  (gelezen 894 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Sarah
Snuffeltje

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #15 Gepost op: Juli 19, 2011, 20:01:41 »

Ja maar ik laat mijn hond niet zwemmen als het zonnetje niet schijnt en ze niet snel kan opdrogen.

Iedereen zijn keuze inderdaad, maar vind het nogal kort door de bocht om te zeggen 'als een hond gezond is, hoeft hij het niet'. Er moet ook naar de hond zelf gekeken worden en het jasje dat hij van de natuur heeft meegekregen.
Een hond die effectief een ondervacht heeft kan zijn eigen temperatuur beter regelen dan een hond zonder.

Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #16 Gepost op: Juli 19, 2011, 20:51:59 »

Weet je, mij hebben er ook een heleboel mensen voor gek versleten toen ik Charlie (de Jack) een jasje aandeed bij regenweer of grote koude.
Maar ik zag het verschil, in plaats van een hond die ik over de grond moest voortsleuren om buiten in regen en kou te gaan wandelen, kreeg ik er eentje die, van zodra ik de jas bovenhaalde, aan de deur ging staan om te wandelen.
En dat is en blijft het belangrijkste voor mij, een hond die gelukkig is.

Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #17 Gepost op: Juli 19, 2011, 21:22:33 »

Jayden heeft wel een dikke dubbele vacht, maar van regen wordt hij echt niet gelukkig. Ik ben ook serieus aan het denken om hem een regenjasje te maken. Ook al denk ik langs ene kant een cairn moet daar echt tegen kunnen. Beetje dubbelgevoel waar ik nog niet uit ben dus.

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #18 Gepost op: Juli 19, 2011, 21:32:21 »

Van Charlie was ik overtuigd dat ik die nooit een jas ging aankrijgen. Stoere Jack, ben je  zot mens.
Maar je zag haar echt opleven met die jas aan  pompon dans pompon1
Zit, lig... in de stromende regen, geen probleem voor madam met jas zonder  eek
Dus, kijk naar je hond, is die er gelukkig mee kan de rest van de wereld met hun mening daarover de pot op  hihi

greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #19 Gepost op: Juli 19, 2011, 22:17:43 »

Dus, kijk naar je hond, is die er gelukkig mee kan de rest van de wereld met hun mening daarover de pot op  hihi

Zo denk ik er ook over  hihi.
Als mijn Cavalierkes buiten gaan (om bvb een plasje te doen ) en het regent hevig dan doe ik hen zelfs thuis een regenjasje aan.
Ze staan er zelfs op te wachten  hihi . Voor wie me gek verklaart. Gelijk hebben jullie. Ik ben dan ook gek op hen  hihi . En, zoals Herman van Veen zingt: "Gek zijn is gezond . "  hihi

ximmeke
Deugenietje
*

« Antwoord #20 Gepost op: Augustus 03, 2011, 09:14:04 »

beetje laat antwoord ,,,,

maar ook onze 5 hebben een regenjas , Gino den Aussie heeft ook geen onderhaar en is snel kletsnat en gaat dan na een pauze ook bibberen dus die heeft een regenjas voor de regen maar ook voor de warmte
deze komt gewoon van Zoomart
de berners hun jassen komen van fressnapft duitsland

ik heb ook zoiets van als je op hotel zit of ergens in een huisje en je komt met die kletsnatte 5 thuis dan moet je al flink stoken ,,, berners blijven lang nat en de geur niet echt aangenaam

verleden jaar waren we ook lang weekend in duitsland 3 van de 4 dagen gegoten
dus kan je toch lekker buiten komen
sarah1986
Puppedup
*

« Antwoord #21 Gepost op: Augustus 04, 2011, 21:00:20 »

nog een beetje een laat antwoord,
wij zijn naar oostenrijk geweest en ook heel de vakantie regen gehad. we hebben onze pas gekochte regenjas goed kunnen gebruiken. het is er ook ene van Hurta. heel goed merk. we hebben die gekocht in roeselare http://www.dogsfriendoutdoor.com/ daar hebben ze nu sinds juni een winkeltje waar je alles kan passen, ze hebben er reddingsvesten, winter en regenjassen, zelfs schoentjes,...

onze jones vond het niet eens erg om die aan te hebben. en voor ons was het ook aangenaam, in huis en in de auto rook het niet naar natte hond.
els
AdviesRaad
Keffertje

« Antwoord #22 Gepost op: Augustus 05, 2011, 15:07:21 »

Ja maar ik laat mijn hond niet zwemmen als het zonnetje niet schijnt en ze niet snel kan opdrogen.

Iedereen zijn keuze inderdaad, maar vind het nogal kort door de bocht om te zeggen 'als een hond gezond is, hoeft hij het niet'. Er moet ook naar de hond zelf gekeken worden en het jasje dat hij van de natuur heeft meegekregen.
Een hond die effectief een ondervacht heeft kan zijn eigen temperatuur beter regelen dan een hond zonder.

je vraagt in je beginpost wel :
Citaat
Wat denken jullie ?

ik denk dus dat het voor een gezonde hond in de zomer overbodig is, niks kort door de bocht aan  weetniet

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #23 Gepost op: Augustus 06, 2011, 00:31:25 »

Dogsfriendoutdoor staat elk jaar op de KP (ook dit jaar)  headbang

(en staat onderaan het forum bij de voordeelkaart-deelnemende zaken)

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: