Toen we bij de DA binnen kwamen werd Hinta eerst op tafel gezet.
M'n meisje was al angstig en toen ze een kalmeringsspuitje kreeg, jankte ze en spartelde wat tegen, net als bij het spuitje met antibiotica.
Ze kroop heel dicht tegen mij aan, net of ze wist dat ze niet mee terug naar huis mocht.
Daarna ging ik, samen met m'n papa, en Hinta in een kamertje zitten.
Ik liet haar op het dekentje liggen en al snel werd ze vrij rustig.
Maar op een gegeven moment probeerde ze recht te staan, wat moeilijk lukte, maar ze zette toch door. Wankelend en met trillende pootjes heeft ze zich omgedraaid en is terug gaan liggen. Even later kwam de DA ons halen. M'n papa heeft Hinta dan op de tafel gelegd en toen heeft de DA haar nog wat verdoving gegeven.
Toen mochten we vertrekken. Ik heb wel wat traantjes gelaten toen ik haar moest achterlaten.

Rond 13.15 kreeg mijn papa telefoon van de DA.
We konden Hinta komen halen omdat ze al redelijk goed wakker was.
Ze was best nog suf toen ik haar zag en stappen lukt niet goed.
Dat was nog erg wankel. M'n meisje moet zich toch zeker 10 a 12 dagen rustig houden.
Pas als de draadjes eruit zijn mag ze terug alles doen.
Dat betekent niet met een balletje spelen, trainen of zwemmen.
Maar rustig wandelen mag wel.
Ze moet wel nog enkele dagen pilletjes nemen. En vanaf morgen mag ze terug eten.
'k Ben super blij dat het goed verlopen is en dat ik m'n meisje terug bij me heb.
Ze ligt nu in de garage te slapen in Emmy's bench.
Maar als ze vermoed dat haar balletje in de buurt is, gaat haar kopje al attent omhoog, maar ze mag er nog niet mee spelen.
mvg Dorien