Mijn hondjes zijn :
Akira komt uit Griekenland en was enorm bang aan het begin wat nu al stukken beter is, hij is nog wel bang van sommige geluiden en kinderen. Maar anders wel kan hij aanhankelijk zijn, hij blaft graag naar vogels in de tuin en probeert er soms achter te lopen

Kaila komt uit Spanje en is eigenlijk een hele lieve hond, maar voor haar zoek ik toch iets om haar energie kwijt te raken zodat ze thuis wat kalmer kan worden, ze blaft namelijk naar honden en katten die hier in de buurt zijn en voorbij ons venster komen. Ik heb onlangs een hondentherapeut erbij gehaald omdat een van de dingen was die ik niet goed wist hoe dat aan te pakken. Ze kan namelijk zo enthousiast worden dat ze niet goed weet wat te doen en gefrustreerd raakt en durft dan mijn andere honden te bijten en helaas heeft Lorena al 2x teruggebeten wat niet goed was. Maar nu gaan we dat zeker aanpakken zodat Kaila rustig naar "vreemde" honden en katten kan kijken. Maar als we gaan wandelen doet ze dat gelukkig niet, uiteraard wil ze ernaartoe gaan maar alleen om kennis te maken. Dus hoop ik hierbij oa nieuwe vriendjes voor haar te vinden.
Lorena komt ook uit Spanje. Toen ze 2 was werd ze gevonden en iemand had haar dronken gevoerd!!! Gelukkig was ze gevonden door iemand die bij een Nl dierenasiel werkt en daar was ze 4 jaar.... en nu is de bijna 9jarige dame 3 jaar bij en geniet volop. Ze wordt graag geknuffelt en staat erop om alle dagen een wandeling te maken. Ze zal wel blaffen naar mensen die naar alcohol rieken (wat normaal is vind ik) maar voor de rest heb ik eigenlijk weinig opvoeding aan haar. Wat we wel nog moeten aanleren (samen met de hondentherapeut) is dat ze andere honden leuk gaat vinden, want nu durft ze wel eens happen naar andere honden, uiteraard zal ik daar rekening mee houden bij het wandelen en zolang wij dit nog niet hebben aangepast hou ik haar op afstand.
Foto van de honden zou onderaan moeten staan,ben benieuwd of het me lukt....