Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Frodog diepvriesvoer  (gelezen 454 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
calcu
Puppedup
*

« Gepost op: Mei 31, 2011, 08:11:18 »

negatief Ik heb een tweetal weken geleden voor het eerst Frodog diepvriesvoer gekocht en de conclusie is "WAT EEN TROEP". Je krijgt een blok ijs waardoor de porties niet te verdelen zijn (de folder zegt makkelijk te delen porties)en je dus het hele pak moet ontdooien. Na ontdooien is het vlees verzadigd van water.
Voor menselijke consumptie? Niet voor mij.
Mijn hondjes gaan weer lekker over op het voer wat ze hadden en Frodog NOOIT MEER. negatief
« Laatste verandering: Juni 01, 2011, 00:46:13 door *~*DF*~* » Gelogd
jill
Krullebolleke

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 31, 2011, 09:58:32 »

heb dit ook eens gekocht voor ons Lana en ze vond het zelfs niet lekker!
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 31, 2011, 22:02:11 »

Ik ken Frodog niet en, jammer genoeg, is de persoon die dit topic opende ook een onbekende  weetniet
Graag voorstelling van jezelf in 'Van harte gewelkomeerd'. http://www.dogsfriendly.be/mijnforum/index.php/board,27.0.html
Normaal wordt die voorstelling gedaan voor je een topic opent of ergens een bericht plaatst  fluit

Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #3 Gepost op: Mei 31, 2011, 22:29:30 »

Frodog is toch net als Duck verpakt in pkakken van 100 gram. Die kan je makkelijk van elkaar halen. Als dat niet kon is het vlees al eens ontdooit geweest.
Ik heb het ooit geprobeert, had een gratis pakket gekregen, maar Barney luste het niet. Zag er voor mij (maar ik ben geen hond) wel goed uit  weetniet

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
jill
Krullebolleke

« Antwoord #4 Gepost op: Mei 31, 2011, 22:59:03 »

is inderdaad vergelijkbaar met duck, maar blijkbaar is de smaak volledig anders.
Want Lana zit zot van Duck en haar neus begint al te krullen als ik het nog maar bovenhaal  blij maar bij die frodog snuffelde ze er eens aan en toen liep ze weg
Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #5 Gepost op: Mei 31, 2011, 23:04:58 »

Ja was met Barney ook zo. Als ik me goed herinner is het zelfs van dezelfde fabrikant als Duck, maar was de bedoeling een meer luxere versie op de markt te brengen. Ik was wel blij dat Barne het niet luste, was erg duur.  fluit hihi

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
jill
Krullebolleke

« Antwoord #6 Gepost op: Mei 31, 2011, 23:06:27 »

Ik was wel blij dat Barne het niet luste, was erg duur.  fluit hihi

hier vant zelfde  lol
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #7 Gepost op: Juni 01, 2011, 00:50:01 »

als het een blok ijs was, is het al ontdooit geweest en daarna weer ingevroren.

Dit kan op 2 plaatsen zijn gebeurd

ofwel A: in de winkel waar je de voeding hebt gekocht. Ze ontvangen het van de leverancier, hebben het ofwel 1: te lang gewacht om het in de diepvries te stoppen/ 2. Ze hadden een electriciteitspanne, waardoor alles ontdooide voordat de panne hersteld was of 3: iemand had het eruit gehaald, laten liggen en tegen dat de winkelbediende het zag, was het alweer ontdooit (en het er niet terug in steken = verlies, dus steken ze dat terug)

of B: je hebt het in de winkel gekocht en ondertussen nog een reeks andere winkels bezocht en tegen dat je thuiskwam, was het ontdooit. Daarop heb je het nog in de diepvries gestoken... om het later weer uit te halen.

---

als ik thuiskom van de Maxizoo met de duck - is een kwartiertje rijden - mag ik mij spoeden om het in de diepvries te steken of ik heb problemen met het van elkaar krijgen van de plakken, wanneer ik het pas uit de diepvries heb gehaald... dan heb ik ijsvorming.

---

Geheel terzijde:

Citaat
dus het hele pak moet ontdooien

ik vermoed met de porties, dat ze daarmee bedoelen, dat éénmaal je het pak hebt ontdooit, je het ook moet opgebruiken en dat de porties gelden per dag.

Bij Duck moet je dat trouwens ook zo doen hoor...

stel je voor dat jij een ijscreempje eet... en na 2 happen ben je het beu, steek je dat in de diepvries... denk
Ijsvorming lijkt me dus héél logisch.

« Laatste verandering: Juni 01, 2011, 00:52:15 door *~*DF*~* » Gelogd

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: