Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: slot op hondenschool oostende  (gelezen 1578 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
patje
dikkopske

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #15 Gepost op: Juni 28, 2011, 23:36:36 »

Moozer
Springertje

Geslacht: Man

« Antwoord #16 Gepost op: Juni 28, 2011, 23:41:06 »

Da laatste zinnetje...

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #17 Gepost op: Juni 29, 2011, 23:28:25 »

zoveel omwonenden zijn er niet... een boer en de overbuur (die zelf een hond heeft trouwens)

ik weet wel dat een hondenschool normaal niet in agrarisch gebied mag liggen - als ze geen boerderijdieren hebben... als je een paar schapen hebt en een weide (die bij de school hoort dan) kan je zeggen dat je een boerderij hebt...

zo heeft de Gezellige Blaffers uit Zwevezele dat gedaan...

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
patje
dikkopske

« Antwoord #18 Gepost op: Juni 30, 2011, 23:21:01 »

zoveel omwonenden zijn er niet... een boer en de overbuur (die zelf een hond heeft trouwens)

ik weet wel dat een hondenschool normaal niet in agrarisch gebied mag liggen - als ze geen boerderijdieren hebben... als je een paar schapen hebt en een weide (die bij de school hoort dan) kan je zeggen dat je een boerderij hebt...

zo heeft de Gezellige Blaffers uit Zwevezele dat gedaan...
ja  hé   belachelijk  weetniet

heb wel zo'n groot vermoeden dat de mensen die net naast de hondenschool wonen ( denk dat da huis de karperhoeve heet ) klacht hebben ingediend
van dag 1 waren ze er al nie voor te vinden vor onze hondenschool

patje
dikkopske

« Antwoord #19 Gepost op: Augustus 02, 2011, 23:28:24 »

via via vernomen dat het de 2 heren zijn die rechtover de hondenschool wonen die klacht hebben ingediend
ook dat het bestuur niet meer verder doet ondanks de belofte van de voorzitter dat hso nooit zou stoppen

maar laat ze maar doen , laat ze maar hun eigen potje nat opkuisen ,  wij zitten goed op de middelkerkse hondenschool !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #20 Gepost op: Augustus 03, 2011, 15:08:43 »

Beetje jammer dat de hso niet echt gesteund wordt zo, als al hun leden gewoon weggaan

ik weet ook wel dat het geen doen is, zolang het gesloten blijft... maar je kan wel blijven steunen en meehopen op een betere - nieuwe stek

is het uiteindelijk niet de fout van 't stad dat je in de eerste plaats moest verhuizen?

Aangezien waar jullie vroeger zaten, er flatgebouwen gaan komen...

els
AdviesRaad
Keffertje

« Antwoord #21 Gepost op: Augustus 03, 2011, 22:52:55 »

Ik had op een wedstrijd ook al horen zeggen dat ze ermee ophielden...

patje
dikkopske

« Antwoord #22 Gepost op: Augustus 04, 2011, 23:47:27 »

Beetje jammer dat de hso niet echt gesteund wordt zo, als al hun leden gewoon weggaan

ik weet ook wel dat het geen doen is, zolang het gesloten blijft... maar je kan wel blijven steunen en meehopen op een betere - nieuwe stek

is het uiteindelijk niet de fout van 't stad dat je in de eerste plaats moest verhuizen?

Aangezien waar jullie vroeger zaten, er flatgebouwen gaan komen...

iedereen had heel zeker de club gesteund maar als geen enkele van de bestuursleden ook maar iets heeft laten weten de afgelopen maanden !!!!!!!

ik heb mail gestuurd in naam van alle leden om aan nieuws te geraken en om te vragen of ze toch iets konden laten weten , maar nee    geen mail teruggehad
en als je dan verneemt , dat het slot die er aan ligt , geplaatst is door de secretaris zelf en niet door het vlaamse gewest , dan wordt je toch wel woedend hé
nee , voor mij hoeft het niet meer , zelfs al was ik er meer dan 22 jaar lid !!!

patje
dikkopske

« Antwoord #23 Gepost op: Augustus 04, 2011, 23:50:02 »

Ik had op een wedstrijd ook al horen zeggen dat ze ermee ophielden...

dat hadden wij al gehoord na enkele weken toen het slot erop lag
maar het bestuur zei dat het roddels waren , maar ge ziet ; de mensen zuigen die verhalen nie uit hun duim hé
en waar rook is is er vuur  kakje

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #24 Gepost op: Augustus 05, 2011, 23:38:39 »

dingen van horen zeggen geloof ik pas als de desbetreffende persoon het me zelf heeft gezegd/geschreven.

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #25 Gepost op: Augustus 06, 2011, 00:23:44 »

Wat ik dan niet snap...

dat er wel een vlaams gewest - band rond die ene brief hangt (op je foto te zien)... hoe zou de secretaris dat dan kunnen bekomen hebben?

patje
dikkopske

« Antwoord #26 Gepost op: Augustus 07, 2011, 14:01:54 »

zij moet ingelicht geweest zijn denk ik van het vlaams gewest ivm met de aangeplakte brief en dan zelf een slot op geplaatst hebben zodat de andere mensen die nog een sleutel van de club hebben nie meer binnen zouden kunnen.
maar dit tot vorige week op een speciale kleine vergadering verzwegen hebben . weetniet

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: