Ik weet dat de kkush eisen oplegd ivm lid worden van bepaalde clubs. Maar weet iemand waar dat exact staat? Ik vond alleen dit in het huishoudelijk reglement:
De verenigingen aangesloten bij de vzw VdA-AdD asbl, verbinden zich ertoe niet als lid op te nemen: personen die deel uitmaken van verenigingen, niet aangesloten bij de VdA, of van buitenlandse verenigingen, niet aangesloten bij het besturend lichaam, erkend door de K.K.U.S.H.
Dus deel uitmaken, met andere woorden: lid zijn? Dus eigenlijk mag je wel deelnemen aan activiteiten niet georganiseerd door de kkush zolang je maar geen lid bent van een vereniging of hoe zit dat nu ineen

Dit zou op een inschrijvingsformulier staan van een kkush hondenschool, maar kan mij dat zelf niet meer herinneren:
' Ik verklaar geen lid te zijn van een vereniging niet erkend door KKUSH of de FCI en verbind mij hierbij alle medewerking te ontzeggen aan manifestaties niet erkend door de KKUSH. '
Medewerking is niet deelnemen in mijn ogen.
En dit op formulieren voor de show:
' Ondergetekende verklaart dat hij geen lid is van een vereniging die niet aangesloten is bij de KKUSH of bij een organisme dat niet erkend is door de FCI. '
Dus het gaat ze vooral om het lid zijn of niet?