Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Rare kwast op onze wandeling gisteren  (gelezen 298 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Gepost op: Maart 26, 2011, 16:30:48 »

We waren op ons gewoonlijk plaatsje gaan wandelen - heb daar onlangs foto's van gepost

We wandelen ons toerke rond. Hans wou eens gaan kijken op de straat die tussen de gebouwen doorliep. Maar we hadden even voordien daar honden gezien en daar het baantje in die richting liep, besloten we om te draaien en terug te keren naar de wagen.

We waren nog maar goed en wel weg, of er kwam een fietser af. Hans had hem het eerst gezien. Een personage met lang, grijs haar, gekruld. In zijn kielzog een zwarte labrador en een bruine labrador. Ik was eerst nog van plan enkel Chucky aan te lijnen, maar dan toch ook Dixie. Die honden rennen recht op de mijne af...

De bruine bleek een lieverd te zijn, ze wou Chucky verleiden, maar Chucky moest er niet van weten  hihi
De zwarten daarentegen had een hap haar uit Chucky's zijkant gehaald... Die hield de man dan ook vast. Hij had niets van leibanden bij zich.

een fransoos... volgens wat hij vertelde aan Hans dat wij daar niet mochten wandelen. Dat er duidelijk stond dat het acces interdit was. Nochtans vanaf onze kant staat dat er niet... dat je er niet in mag met wagens... maar over voetgangers wordt er niet gesproken. En maar blijven volhouden dat we daar niet mogen komen, dat het aangeduid staat. Ondertussen probeer ik de bruine lab weg te houden van Chucky. Die moet er echt niet van weten. Ze begon dan te spelen met Dixie... die voelde zich meteen weer jong lol
De man vertelt dat hij daar met zijn bootje gratis mag liggen, in ruil moet ie op het 'land' letten. Er is al ingebroken geweest, zegt ie.

En wij zijn daar dus niet welkom...

Nochtans lopen daar nog mensen met hun hond, dus waarom zouden wij het niet doen?

Nu... Hans neemt uiteindelijk de honden over en besluit verder te wandelen... maar die bruine lab kregen we niet terug naar het baasje. Aangezien die zwarte de mijne zo weer zou aanvallen, besloot de man zijn zwarte eerst naar huis te brengen. Ik had ondertussen Dixie's leiband rond de bruine haar kopke gedaan... Ze verzette zich om mee te gaan. Met snoepjes voor de neus was ze licht overhaalbaar.

De man kwam terug, maar de hond wou echt niet mee. Ik deed de leiband af...

Ik kan wel begrijpen waarom de bruine lab niet meewou... Zoals hij met haar omging...  hmm

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 26, 2011, 22:30:07 »

Zal liever het rijk alleen hebben  rologen

yvy
Snuifdooske

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 27, 2011, 00:16:58 »

hmm rologen hmm

www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -
ximmeke
Deugenietje
*

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 29, 2011, 06:21:59 »

tja hij had zeker liever het rijk alleen en dan nog geen controle over zijn honden  grrr
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: