Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Welke bench?  (gelezen 469 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Borderfan
Deugenietje
*

Geslacht: Vrouw

A woman's best friend is her Border Collie!

« Gepost op: Maart 18, 2011, 15:27:24 »

Ik overweeg om een bench voor Hinta te kopen. Deze is voor in de wagen te gebruiken.
Maar ik twijfel tussen een stoffen bench en een transportbox.
Het voordeel met de stoffen bench is dat je deze ook, als een weekend weg bent, die ook daarvoor dienst kan doen. Een transportbox is daarvoor niet zo geschikt denk ik. Dan zou ook nog de gewone bench mee moeten.
Maar denken jullie dat een stoffen bench stevig genoeg is?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Stoffen bench

Transportbox

yvy
Snuifdooske

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 18, 2011, 17:52:42 »

Wij hebben  plastieken transportboxen en een stoffen.
De stoffen die blijft altijd in de wagen en daar zitten ze dan in tijdens het rijden,voor afstanden van maximum 1 uur.
Het voordeel van die stoffen is dat deze kan ingeplooid worden en zo minder plaats neemt als je deze een tijdje niet gebruikt.

De plastieken box wordt hier dagelijks gebruikt om snachts in te slapen,stevig van materiaal en toch niet zwaar.

Wanneer wij met de wagen op reis gaan zoals jaarlijkse gewoonte naar het buitenland of vakantieparken dan worden de 2 plastieken boxen gebruikt gedurende de reis en wordt de stoffen ingeplooid.
Als we dan op onze bestemming zijn,worden de 2 plastieken boxen uit de wagen genomen en in ons vakantiehuis gebruikt om snachts en of overdag in te slapen,gedurende ons verblijf daar.

De stoffen box wordt dan volledig uitgeplooid en die blijft gedurende ons verblijf steeds in de wagen en wordt dan gebruikt om onze honden in te steken tijdens de uitstappen en verplaatsingen met de wagen om onze wandelingen te maken.
Wanneer we terug huiswaats keren wordt deze stoffen terug ingeplooid en worden de plastieken gebruikt gedeurende de terug reis.
Dit zijn de fotos van onze benches/boxen ;

Plastieken slaapbox Zita

Plastieken slaapbox Zita

Plastieken slaapbox Hoska (zwaardere uitvoering)

Plastieken slaapbox Hoska (zwaardere uitvoering)

Stoffen benche voor Hoska en Zita

Stoffen benche voor Hoska en Zita

Het goedkoopst zijn ze te verkrijgen bij Zooplus ; http://www.zooplus.nl/

En het moet lukken wij hebben een nieuwe en grotere aangekocht daar met 20% korting voor Hoska's verjaardag.
Maar die krijgt ze maar zondag op haar verjaardagsfeestje.
Zal de foto  hier dan ook bijplaatsen dan.
Dan krijgt Zita de oude van Hoska.

Groetjes Yvy waved

www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 18, 2011, 22:53:01 »

Stoffen bench is hier al meegesleurd langs alle kanten. Geen problemen mee gehad. Een vriendin gebruikt die voor haar Schotse Herdershonden in de wagen, ook geen enkel probleem mee.

ximmeke
Deugenietje
*

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 20, 2011, 08:42:53 »

ik denk dat een stoffen bench gewoon veel handiger is ook in de auto

zelf hebben we riemen vast gemaakt in de auto zodat de honden vast kunnen hangen aan die riemen
ik heb 5 honden en kan geen 5 benchen in de auto plaatsen
we hebben dit gedaan omdat er al een paar landen zijn waar de honden eigenlijk in een bench moeten zitten
of een gordel aanmoeten
Duitsland is verplicht honden vast in de auto ik weet niet qua andere landen
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: