Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Asiel De Schakel Tielt-Winge  (gelezen 787 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: Maart 10, 2011, 15:11:26 »

Het asiel waar onze Barney vandaan kwam staat weer ter discussie:

http://www.blid.be/recente-acties/664-verdoken-dierenleed-in-dierenasiel-de-schakel.html

Ik kan er niet over oordelen, we zijn er maar 1 keer geweest (wel bijna een hele namiddag), maar mij lijkt die Willy echt geen geldwolf hoe ze in het artikel zetten. Eerder iemand "van de oude stempel" die het asiel runnen niet helemaal de baas kan. Ik had echt wel het gevoel dat hij met elk dier inzat wat er op dat moment aanwezig was. Op een ander forum zijn er nog mensen die dat bevestigen.
Dat wil niet zeggen dat ik niet wil dat het asiel gesloten wordt of overgenomen wordt. Maar men hoeft Willy nu ook niet zo erg aan de schandpaal te hangen. Zouden beter van de overheid uit de mensen steunen en begeleiden in het opstartten van een asiel, dan kan je zo'n dingen voorkomen. Ga eens regelmatig alle asielen controleren enzo, dat zou veel beter zijn.

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 10, 2011, 23:34:10 »

Groot gelijk XT, ze zouden beter die mensen wat helpen

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 11, 2011, 00:00:16 »

Ik vind dat je eerst een proef moet afmaken en als je daarvoor bent geslaagd... dat je dan pas een asiel kan opstarten. Tevens vind ik dat zo'n lukrake asielen uit de wereld moeten geholpen worden. Een verplichte registratie bij een overkoepelende organisatie... die met de nodige middelen het asiel overeind kan houden...

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: