Ja, natuurlijk .Wat je zegt over de Belgen is ook waar.Daar kan ik me ook enorm aan ergeren.

Ga je met een tricolor Schotse collie met een gentle leader wandelen dan stuiven ze de andere kant op. Ah ja, ze kennen het niet en het zal wel een gevaarlijke hond zijn want, hij heeft iets aan zijn snoet .
Dan moet je weten dat dat een toffe hond is die geen vlieg kwaad doet zolang die vlieg zich ook gedraagt

... .

Ints is met heel veel trainen het probleem opgelost want, hij heeft het niet meer nodig

.
Zoë, onze Tervuren heeft een enorm zwart masker dus zal dat ook wel een gevaarlijk monster zijn.

Etoile, koningspoedel , zal wel een truttige hond zijn. Wie het in zn hoofd haalt om haar aan te staren weet wel beter

.
Ziva, onze DD .Wordt door haar brindle kleur door " hondenkennende mensen"

een Stafford genoemd . En, kleine hondjes worden meestal direkt weg getrokken.
Dan moet je weten dat één van haar beste maatjes een Chinees naakthondje is ... .
Nu, nog wat groeien en deze etappe zullen we ook door zijn

.
Natuurlijk heb je ook echt toffe mensen waarmee je een leuke babbel kan doen . En, dat doet dan weer goed aan ons hartje

.
Er zijn Marokkanen die ook zelf honden hebben , maar, dat zijn dan geen islamieten. Ooit heb ik een reportage met Martin Gaus gezien die een Marokkaanse jongeman een hond op zijn schoot deed nemen . Was allemaal heel ludiek en die jongeman kon er echt om lachen.
Het was inderdaad zo dat hij zei dat hij zijn kleren zou moeten uitdoen van zijn ouders en zich wassen.
Ik ben ook eens in gesprek geraakt met een Turkse vrouw die vroeg of de kleine de hond mocht strelen. Ik weet niet meer met welke hond ik toen op stap was . Dit was fijn voor het kindje en voor de mevrouw. Zelf vond ik het ook tof om dat genietende smoeleke van die kleine te zien. Dat meisje streelde dan ook op de wijze die ik zei (dus niet op de kop ) en dat ging heel goed.
Dus ja, zoals ze in onze tijd zegden. "Godjen Here moet van alles zijn getal hebben . "