Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Barfers die interesse hebben...  (gelezen 934 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
orinake
Wriemelkontje
*

« Gepost op: Maart 07, 2011, 20:11:46 »

29 april ga ik opnieuw naar NL voor een groepsbestelling.
Dit voor EEND/Kiezebrink en Rund ook Konijn haal ik nog maar dat is beperkt
Moesten er mensen zijn die interesse hebben: geef een seintje

gevraagd op 06/07 om banner aan te passen. Nu 14/07 werd hij verwijderd door admin, vanwege de overschrijding van zeven dagen
patje
dikkopske

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 15, 2011, 00:31:19 »

http://www.slagerij-islamcentrum.nl/producten/
op barf klikken

al es op die site gekeken?
wij zijn es tot daar gereden  , auto zat propvol
nu kan ik via een vriendin ook meedoen met groepsbestelling en het wordt zelfs aan huis ( van de ene besteller ) gebracht vanaf een bedrag van 750 euro

charmed
dikkopske

Charming!

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 16, 2011, 18:47:47 »

gebracht vanaf een bedrag van 750 euro

Typefoutje? Das wel erg veel hoor, 750 euro ;)
greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 16, 2011, 21:56:28 »

Zijn ze in principe niet tegen honden ?   fluit

orinake
Wriemelkontje
*

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 17, 2011, 08:44:29 »

http://www.slagerij-islamcentrum.nl/producten/
op barf klikken

al es op die site gekeken?
wij zijn es tot daar gereden  , auto zat propvol
nu kan ik via een vriendin ook meedoen met groepsbestelling en het wordt zelfs aan huis ( van de ene besteller ) gebracht vanaf een bedrag van 750 euro

Dit is het IC deze leveren niet aan huis lach
Slagerij Rotterdam West (SW) levert idd aan huis vanaf 750€ voor BE.
Mijn bestelling voor beging april is gisteren verstuurd.

gebracht vanaf een bedrag van 750 euro

Typefoutje? Das wel erg veel hoor, 750 euro ;)

Ik heb een bestelling doorgemaild van een kleine 1000€. We bestellen in groep en dan zit je snel aan dat bedrag hoor!

Ze zijn niet tegen honden... de oudere generatie houd zich nog aan de "regel" dat ze ze niet in huis mogen hebben. Maar de jongere generatie veegt er wel zijn voeten aan ;)

Wat betreft 29 april:
Ik rijd dan dus naar eindhoven waar ik heel wat spullen ophaal. Moest er daar interesse voor zijn. Het kan ook opgehaald worden (mits duidelijke afspraken) op weg van eindhoven naar oost vlaanderen.

gevraagd op 06/07 om banner aan te passen. Nu 14/07 werd hij verwijderd door admin, vanwege de overschrijding van zeven dagen
orinake
Wriemelkontje
*

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 17, 2011, 16:23:33 »

Runderlip : 1€/kg verpakt per 10kg ideaal om te drogen als snack
Runderhart : 1.75€/kg verpakt per 10kg (1 hart = +/- 2kg)
Runderstrot: 1.00€/kg verpakt per 10kg (1 strot = +/- 500g - 1kg)

Ik kan nog 50kg bestellen!!!!
Eend kiezenbrink en konijn zijn momenteel nog onbeperkt!

greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 18, 2011, 16:08:00 »

Citaat
Ze zijn niet tegen honden... de oudere generatie houd zich nog aan de "regel" dat ze ze niet in huis mogen hebben. Maar de jongere generatie veegt er wel zijn voeten aan ;)

Ik moet zeggen dat ik er een heel ander beeld van heb.
Als je hen hier tegenkomt (en je komt hen hier heel vaak tegen ) wordt er gekeken alsof je met monsters op stap bent.
Enkele dagen geleden werden er nog gillen geslaakt toen ik in aantocht was .En, kinderen worden weggetrokken alsof de wolf van Roodkapje in aantocht is.... .
Natuurlijk heb je het voordeel dat je dan wel veel plaats hebt om te passeren ... . hihi

orinake
Wriemelkontje
*

« Antwoord #7 Gepost op: Maart 19, 2011, 08:48:04 »

Citaat

Ik moet zeggen dat ik er een heel ander beeld van heb.
Als je hen hier tegenkomt (en je komt hen hier heel vaak tegen ) wordt er gekeken alsof je met monsters op stap bent.
Enkele dagen geleden werden er nog gillen geslaakt toen ik in aantocht was .En, kinderen worden weggetrokken alsof de wolf van Roodkapje in aantocht is.... .
Natuurlijk heb je het voordeel dat je dan wel veel plaats hebt om te passeren ... . hihi

Goh men ma haar overburen zijn marokaans, en de dochter is een vriendin van men jongste zus en die staat vrolijk met de honden te knuffelen hoor... Ze moet wel als ze thuis komt andere kleren aandoen ;) Hangt van persoon tot persoon af denk ik; Als ik met men honden op stap ben hoor je hier ook veel mensen hoor... Al zijn dat allemaal belgen die als brave schaapjes de kudde van de media volgen!

greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #8 Gepost op: Maart 19, 2011, 15:12:25 »

Ja, natuurlijk .Wat je zegt over de Belgen is ook waar.Daar kan ik me ook enorm aan ergeren.  hmpf

Ga je met een tricolor Schotse collie met een gentle leader wandelen dan stuiven ze de andere kant op. Ah ja, ze kennen het niet en het zal wel een gevaarlijke hond zijn want, hij heeft iets aan zijn snoet .
Dan moet je weten dat dat een toffe hond is die geen vlieg kwaad doet zolang die vlieg zich ook gedraagt  blauwlach ... .  rologen
Ints is met heel veel trainen het probleem opgelost want, hij heeft het niet meer nodig  hihi.

Zoë, onze Tervuren heeft een enorm zwart masker dus zal dat ook wel een gevaarlijk monster zijn.  rologen

Etoile, koningspoedel , zal wel een truttige hond zijn. Wie het in zn hoofd haalt om haar aan te staren weet wel beter  hihi .

Ziva, onze DD .Wordt door haar brindle kleur door " hondenkennende mensen"  rologen fluit een Stafford genoemd . En, kleine hondjes worden meestal direkt weg getrokken.
Dan moet je weten dat één van haar beste maatjes een Chinees naakthondje is ... .
Nu, nog wat groeien en deze etappe zullen we ook door zijn  hihi.

Natuurlijk heb je ook echt toffe mensen waarmee je een leuke babbel kan doen . En, dat doet dan weer goed aan ons hartje  hihi.

Er zijn Marokkanen die ook zelf honden hebben , maar, dat zijn dan geen islamieten. Ooit heb ik een reportage met Martin Gaus gezien die een Marokkaanse jongeman een hond op zijn schoot deed nemen . Was allemaal heel ludiek en die jongeman kon er echt om lachen.
Het was inderdaad zo dat hij zei dat hij zijn kleren zou moeten uitdoen van zijn ouders en zich wassen.

Ik ben ook eens in gesprek geraakt met een Turkse vrouw die vroeg of de kleine de hond mocht strelen. Ik weet niet meer met welke hond ik toen op stap was . Dit was fijn voor het kindje en voor de mevrouw. Zelf vond ik het ook tof om dat genietende smoeleke van die kleine te zien. Dat meisje streelde dan ook op de wijze die ik zei (dus niet op de kop ) en dat ging heel goed.

Dus ja, zoals ze in onze tijd zegden. "Godjen Here moet van alles zijn getal hebben . "  laughing 

orinake
Wriemelkontje
*

« Antwoord #9 Gepost op: Maart 19, 2011, 16:18:40 »

De islamslagers worden rijk aan de barfers das misschien ook nog een voordeel dat ze nu hebben ;)

Nu ff on topic:
Voor 29 april kan er nog max 50kg rund besteld worden (lip/hart/strot)
Eend - Konijn - kiezebrink geen beperking ;)

orinake
Wriemelkontje
*

« Antwoord #10 Gepost op: Maart 24, 2011, 16:25:54 »

31 maart worden de bestellingen afgesloten! Nog 1 weekje dus.

Nog beschikbaar:
Konijnkarkas 1.50€/kg = per 10kg verpakt
Konijnorgaan gemengd (hart/long/nier) 1.50€/kg = per 10kg verpakt
Konijnkop 1.00€/kg = per 10kg verpakt
Konijnlever 3.00€/kg = per kilo verpakt

Runderlip 1.00€/kg prima te drogen als snack = per 10kg verpakt
Runderhart 1.75€/kg = per 10kg verpakt
Runderstrot 1.00€/kg = per 10kg verpakt

Kiezebink (zie op de site)
Eend:
Vleugel met tip         bulk   15 kg      1,20
vleugel eerste lid      bulk   15 kg      1,70 (MEER BEVLEESD)
maag                          bulk   15 kg      3,70
lever                         bulk   15 kg      2,95
voetjes   A               bulk   15 kg       1,70 - KAN VERS EN GEDROOGD GEGEVEN WORDEN
voetjes   B              bulk   15 kg      1,55
kop                         bulk   15 kg      1,06
karkas/rug         bulk   15 kg      0,71 (Zeer mooi bevleesd)
hals                         bulk   15 kg           1,17

EEND EN KIEZEBRINK SAMEN NOG MAX 90kg

Ilero
Springertje

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #11 Gepost op: Maart 24, 2011, 20:22:07 »

De diepvries is te klein hier, maar de hoeveel heden ook beetje te groot.

orinake
Wriemelkontje
*

« Antwoord #12 Gepost op: Maart 24, 2011, 21:07:38 »

De diepvries is te klein hier, maar de hoeveel heden ook beetje te groot.

Hehe mja als je zoals ik dik 4kg per dag gebruikt op een dag is dat niet groot he ;)
Ik heb 4 vriezers voor de woefkes

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: