Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Eén televisieprogramma - Hondenschool (elke maandagavond)  (gelezen 1572 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Gepost op: Februari 22, 2011, 20:50:47 »

En?

kijkers van het programma hier aanwezig... hoe was de eerste aflevering?

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
desperate housewive
Krullebolleke

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 22, 2011, 21:00:41 »

Hier twee kijkers van het programma: wij vonden het goed : het is gemaakt door de makers van "het leven zoals het is" en dat is meestal goed. Ik heb gekeken omdat er iemand meedoet die op een ander hondenforum zit. Het verhaal van de windhonden in Spanje was natuurlijk heel droevig (daarom dat ik nooit naar programma's kijk over dierenleed ik moet teveel  cray ) er was de luchtige noot met die twee kleine hondjes en hun  kakje Ja, ik ga het programma blijven volgen; de digicorder staat op opnemen alle episodes geprogrammeerd  duim omhoog

dafkapin
Ploeteraartje
*

« Antwoord #2 Gepost op: Februari 22, 2011, 21:21:18 »

Hier twee kijkers van het programma: wij vonden het goed : het is gemaakt door de makers van "het leven zoals het is" en dat is meestal goed. Ik heb gekeken omdat er iemand meedoet die op een ander hondenforum zit. Het verhaal van de windhonden in Spanje was natuurlijk heel droevig (daarom dat ik nooit naar programma's kijk over dierenleed ik moet teveel  cray ) er was de luchtige noot met die twee kleine hondjes en hun  kakje Ja, ik ga het programma blijven volgen; de digicorder staat op opnemen alle episodes geprogrammeerd  duim omhoog

elaba, tzal gaan zeker, zomaar in mijn naam meespreken  knuppel:

ik vond het ook wel goed hoor, tis een leuk maandagavondprogramma, en da klein mankend galgootje, je zou da toch direct willen meepakken en bijna-dood-knuffelen  zucht

enne, onze zotte doos (Martha hé, nie ons moeder) is na vijf minuten diep maffen, ook beginnen meekijken en heeft af en toe eens goe haar gedacht gezegd (geblaft)  bewegende neus

Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #3 Gepost op: Februari 22, 2011, 22:07:47 »

Ik vond het tot nu toe niet veel. Heb idd gekeken omdat er iemand van een ander forum in voor kwam. Ik neem alle afleveringen op, maar ik hoop wel dat het gaat beteren.

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
jill
Krullebolleke

« Antwoord #4 Gepost op: Februari 22, 2011, 22:58:26 »

heb ook gekeken samen met ons Lana natuurlijk  lol vonden het allebei heel leuk om te zien.
het verhaal van de galgo's was natuurlijk heel aangrijpend, zou direct ene willen gaan halen en knuffelen  zucht
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 07, 2011, 22:12:00 »

de bosdreefhoeve komt erin... ik meteen tegen Hans: "Ah, da zijn de die, die 2j terug een demonstratie gaven op de KP met ganzen. "

Kben nog altijd ni goe van hun prijs  rologen

els
AdviesRaad
Keffertje

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 07, 2011, 23:47:22 »

Hij mankeerde een handvat aan zijne border  rologen

dat zwemmen in Hasselt is ook nogal slim, ipv die eerst richting baas te sturen weetniet

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #7 Gepost op: Maart 07, 2011, 23:51:19 »

ik zag een kort deel voor dat van Hachiko... dat hij zijn hond over het veld 'sleurde'... ik vermoed dat je het daarop hebt... kwas daar eigenlijk ook ni tevreden mee. Ge komt op televisie en tis de bedoeling dat je het goede voorbeeld toont.  zucht

Tommelein
Ploeteraartje
*

« Antwoord #8 Gepost op: Maart 08, 2011, 11:15:01 »

Blijkbaar had dit programma toch beter een andere naam gekregen. Als je de titel "hondenschool" hoort, denk je dat je er zelf wat zou kunnen van opsteken. Dit is echter helemaal niet zo als ik jullie reacties lees. Gisteren zag ik een klein stukje met die hond die ze lieten zwemmen  eek. Kwam ff slecht en had toch mijn bedenkingen.  hmm

Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #9 Gepost op: Maart 08, 2011, 11:21:57 »

De manieren van opvoeden enzo van De Hasseltse Hondenschool stroken zowiezo niet met wat iedereen hier op het forum als "normaal" beschouwd. Hun manier werkt natuurlijk ook, maarja 't is maar hoe je wil dat je hond tegen je aan kijkt (angstig of niet)  rologen

Die wat zijn border half ophangt  knuppel:

Trouwens iemand verluchting gezien in het buske waar de spaanse windhonden mee vervoerd werden?  denk

De titel zou idd snel mogen verandert worden.  hmm
« Laatste verandering: Maart 08, 2011, 11:32:07 door Xtreme Taz » Gelogd

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
Borderfan
Deugenietje
*

A woman's best friend is her Border Collie!

« Antwoord #10 Gepost op: Maart 08, 2011, 22:18:22 »

Ik vond de 1ste aflevering goed, maar bij de 2de had ik toch mijn bedenkingen.
Dat die man zijn doodmoe Borderke zo meesleepte...  twister Dat vond ik niet kunnen.
Pak dat beestje dan toch even op of laat die eerst wat uitrusten.  zucht
En de manier waarop ze die Engelse Springer Spaniël lieten wennen aan het water vond ik ook verre van goed.  muur
't Arm dier kon niet anders dan in het water springen. 

jill
Krullebolleke

« Antwoord #11 Gepost op: Maart 09, 2011, 17:45:35 »

En de manier waarop ze die Engelse Springer Spaniël lieten wennen aan het water vond ik ook verre van goed.  muur
't Arm dier kon niet anders dan in het water springen. 

dat vond ik er idd ook serieus over. Ik had echt medelijden met het beestje, ik zou ons Lana dan liever niet leren zwemmen dan op zo'n manier! En als je het op zo'n manier doet laat de hond dan eerst naar het baasje toezwemmen ipv weg van de baas!
desperate housewive
Krullebolleke

« Antwoord #12 Gepost op: Maart 15, 2011, 16:45:01 »

Nav de uitzending van gisteren maandag : iemand gekeken ? Wij denken het schichtige galgoteefje "Nona" al gezien te hebben op een wandeling. Kan dat zijn bij "Rambo's bende" ? O.a KP Zedelgem, scampi-tocht Gistel en wellicht heb ik ze ook al gezien op de aktivia-wandeltochten. Ik herkende precies de nieuwe "bazin" en Daphné zei "die man met al zijn tatouages". En wat had al dat gedoe met het verstoten lammetje te maken met de hondenschool ? Ipv "de hondenschool" hadden ze beter als titel "honden maken school" of zoiets genomen.

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #13 Gepost op: Maart 15, 2011, 17:12:30 »

Nee, nu heb ik het gemist. We waren te laat thuis en hebben eerst naar Thuis gekeken (digitale televisie)

Tegen dat dat gedaan was, was er al een nieuw programma bezig.

desperate housewive
Krullebolleke

« Antwoord #14 Gepost op: Maart 15, 2011, 18:05:09 »

Maar daar dient toch een digi-corder voor, om programma's op te nemen  tonge

Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: