Flea drowner
Puppedup
|
 |
« Gepost op: Februari 01, 2011, 17:40:52 » |
|
Wij zijn een groep studenten dierenzorg die meedoen aan SBP (Small business project), dit zou je kunnen vergelijken met een eindwerk. De bedoeling van SBP is om een bedrijf op te richten, een product te maken en die dan ook te verkopen. Wij kozen voor de vlooienvanger. De vlooienvanger bestaat reeds in Nederland en Engeland, maar is niet in de winkel te verkrijgen. In België is dit product niet gekend. We hebben van dit product ons eigen versie gemaakt.
De vlooienvanger detecteert of er vlooien in uw omgeving zijn en doodt ze ook. Ze worden aangetrokken door een lamp en vallen in het schaaltje met vloeistof die zich eronder bevindt. Het is de bedoeling dat je met ons product enkel pipetjes hoeft te gebruiken wanneer het echt nodig is.
Wilt u meer informatie, stuur dan een mail naar fleadrowner@hotmail. com Dan kunnen we jullie ook een afbeelding doorsturen
De flea drowner kost 12,5 euro (met vloeistof inbegrepen) en 15 euro indien je een navulfles van 500 ml bijkoopt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 02, 2011, 14:14:24 » |
|
Zelfde gedacht hier DF 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 02, 2011, 14:20:43 » |
|
versta me niet verkeerd eh teergeliefde studenten van de hogeschool Katho...
maar mijn honden hebben méér last van teken dan van vlooien...
m'n pup van 6w die nu ondertussen 14.5j is... had enkel als pup last van vlooien... Hij kwam dan nog van een dierenarts... (erg!)
intussentijd hebben geen enkele van m'n honden nog last gehad van vlooien... dus aan mij heb je geen koper. Ik hoop voor jullie dat het product aanslaat en dat je 'winst' maakt met jullie mini-onderneming (als ik dat zo mag noemen).
Een nieuw product maken (die teken vangt) is misschien niets voor jullie, daar heb je wellicht een andere groep studenten voor nodig (wetenschappers ofzo)... Als men dat zou uitvinden, is elke hondeneigenaar compleet gelukkig... want met teken hebben mijn honden - en niet alleen de mijne - veel meer te maken... van maart tot oktober/november zo ongeveer...
|
|
|
|
|
|
Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
|
|
|
Flea drowner
Puppedup
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 02, 2011, 16:12:50 » |
|
versta me niet verkeerd eh teergeliefde studenten van de hogeschool Katho...
maar mijn honden hebben méér last van teken dan van vlooien...
m'n pup van 6w die nu ondertussen 14.5j is... had enkel als pup last van vlooien... Hij kwam dan nog van een dierenarts... (erg!)
intussentijd hebben geen enkele van m'n honden nog last gehad van vlooien... dus aan mij heb je geen koper. Ik hoop voor jullie dat het product aanslaat en dat je 'winst' maakt met jullie mini-onderneming (als ik dat zo mag noemen).
Een nieuw product maken (die teken vangt) is misschien niets voor jullie, daar heb je wellicht een andere groep studenten voor nodig (wetenschappers ofzo)... Als men dat zou uitvinden, is elke hondeneigenaar compleet gelukkig... want met teken hebben mijn honden - en niet alleen de mijne - veel meer te maken... van maart tot oktober/november zo ongeveer...
Dat was misschien ook wel een goed idee, maar we zijn er al bijna een half jaar mee bezig, dus doen we daarmee door:) En hopelijk maken we inderdaad winst. Maar een tekenvanger zou misschien een idee voor later kunnen zijn:p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
greatballsoffire
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 02, 2011, 17:22:54 » |
|
Ik heb respect voor jullie inzet en enthousiasme , maar, toch ben ik van het principe: liever voorkomen dan te moeten genezen. Toch wens ik jullie alle suc6. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
els
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 02, 2011, 17:33:46 » |
|
Of een hond of kat vlooien heeft 'onderzoek' ik met een stukje vochtige keukenrolpapier  Maar toch succes met de onderneming !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
charmed
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 03, 2011, 22:19:39 » |
|
Wij zijn een groep studenten dierenzorg die meedoen aan SBP (Small business project), dit zou je kunnen vergelijken met een eindwerk. De bedoeling van SBP is om een bedrijf op te richten, een product te maken en die dan ook te verkopen. Wij kozen voor de vlooienvanger. De vlooienvanger bestaat reeds in Nederland en Engeland, maar is niet in de winkel te verkrijgen. In België is dit product niet gekend. We hebben van dit product ons eigen versie gemaakt.
De vlooienvanger detecteert of er vlooien in uw omgeving zijn en doodt ze ook. Ze worden aangetrokken door een lamp en vallen in het schaaltje met vloeistof die zich eronder bevindt. Het is de bedoeling dat je met ons product enkel pipetjes hoeft te gebruiken wanneer het echt nodig is.
Wilt u meer informatie, stuur dan een mail naar fleadrowner@hotmail. com Dan kunnen we jullie ook een afbeelding doorsturen
De flea drowner kost 12,5 euro (met vloeistof inbegrepen) en 15 euro indien je een navulfles van 500 ml bijkoopt
Welke stof wordt er gebruikt om de vlooien te doden? En is het een stof wat je bij een epileptische hond in de buurt kan gebruiken? Werkt het middel op het zenuwstelsel? Gr. jacqueline
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flea drowner
Puppedup
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 04, 2011, 17:23:27 » |
|
Hallo,
Onze stof die wij gebruiken in het schaaltje is volledig onschadelijk voor dier en mens. Je kan het dus zeker gebruiken bij epileptische dieren. Het product dood eigenlijk niet de vlooien maar door de samenstelling van ons product kunnen de vlooien niet meer uit de vloeistof springen, zoals dat wel het geval is bij water. De vlooien verdrinken als het ware.
Mvg Flea drowner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flea drowner
Puppedup
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 04, 2011, 17:30:20 » |
|
Of een hond of kat vlooien heeft 'onderzoek' ik met een stukje vochtige keukenrolpapier  Maar toch succes met de onderneming ! Onze flea drowner is hierbij handiger om vlooien te voorkomen. Wanneer je hond onderzoekt door met een stukje vochtig keukenrolpapier de uitwerpselen van de vlooien te detecteren. Betekent dit meestal al dat er een heleboel aantal vlooien in de omgeving zitten. Je mag aannemen dat bijna 99% van de vlooien in de omgeving zit en niet op het dier. Met onze vlooienvanger zul je vlugger de vlooien kunnen detecteren en dus ook vroeger de behandeling kunnen beginnen waardoor je de echte vlooienplaag kan vermijden. Mvg Flea drowner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tommelein
Ploeteraartje
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Februari 05, 2011, 10:58:30 » |
|
Veel succes !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lady
pikkediefje

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Februari 05, 2011, 11:17:47 » |
|
Veel succes met jullie project 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
charmed
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Februari 07, 2011, 17:03:07 » |
|
Hallo,
Onze stof die wij gebruiken in het schaaltje is volledig onschadelijk voor dier en mens. Je kan het dus zeker gebruiken bij epileptische dieren. Het product dood eigenlijk niet de vlooien maar door de samenstelling van ons product kunnen de vlooien niet meer uit de vloeistof springen, zoals dat wel het geval is bij water. De vlooien verdrinken als het ware.
Mvg Flea drowner
Jammer dat je de stof niet noemt, ik zou dit middel dus niet durven gebruiken, mede omdat de stof onbekend is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
greatballsoffire
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Februari 07, 2011, 17:18:05 » |
|
Het principe is eigenlijk gebaseerd op een huis -tuin en keuken hulpmiddel om vlooien te vangen. Als deze produkten in de stof die je in het schaaltje moet doen zitten dan zal het inderdaad geen kwaad kunnen voor de hond. Maar, toch doet de vraag van Charming de vg gedachte bij me rijzen. Moeten jullie de stoffen niet vermelden op de verpakking als jullie dit verkopen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|