Zondag , 23 januari .
In de auto . Waar gaan we heen ?

Ik wacht af... .

Toen hebben we een ,voor mij toch , lange autorit gemaakt. Ik heb me direkt met mn hoofdje op de bil van mijn nieuw vrouwke gelegd en werd al soezend naar mijn nieuwe thuis gevoerd.
Ik wou dit ook doen op haar arm, maar, dit mocht niet zo omdat ze moest sturen.
Nu, mij hoorde je niet klagen. Ik heb geen kikje gegeven en ben ook niet wagenziek geweest.
Hier zie je me wachten bij mijn thuiskomst.

Toen we in huis kwamen heb ik met de andere hondjes kennisgemaakt. Dit is allemaal prima verlopen. Mn baasjes waren trots op alle hondjes dat ze zo tof reageerden . En, op mij dat ik me zo voorbeeldig gedroeg.

Ik had natuurlijk mijn beste pootje voorgezet , dus konden ze niet anders dan me leuk vinden

.
Toen de kennismaking voorbij was heb ik me direkt genesteld en ben ik beginnen genieten van de hoefjes. Ze smaakten me in ieder geval.

Toen heb ik ook gegeten en bij het rusten ben ik een beetje aan het rondkijken geweest.

Graceje is hier ook sé.

Op maandag ben ik op bezoek geweest bij een mr die me nogal grondig onderzocht heeft . Ik werd ook goedgekeurd door die mr. Vgs nadere bronnen : de DA... .

Ik heb me maar direkt op een goed blaadje laten zetten want, ik moet toch op regelmatige basis bij hem terugkomen als ik het goed begrepen heb . Ik heb het me dan ook laten welgevallen als een echt vrouwke. Geen kikje heb ik gegeven.
Ik hou ervan om mijn baasjes overal te volgen .Maar, vanaf vandaag leer ik ook wat blijven is. En, dat lukt heel goed.
Ik ben er nu al gerust op dat ze altijd terugkeren.
De Doggybag en het bijhorende geluid vond ik maar niks.Maar, toen mijn baasje er eerst op ging zitten en ik zag dat er niks met haar gebeurde ,ze me zelfs lokte met haar stem , ben ik maar een kijkje gaan nemen en heb ik me erop geïnstalleerd.
Nu is het één van mijn favoriete plekjes.