Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: wandelen met twee hele grote honden? Is dat moeilijk?  (gelezen 1598 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
christelbalou
Kwijlbakske
**

« Gepost op: November 21, 2010, 11:55:32 »

naar aanleiding van een ander forum waar een lid tegen mij zegt, tis wel makkelijk voor u , gij hebt maar één hond om die netjes te laten lopen, met twee lukt u dat niet zo goed

iedereen weet dat zappa  (ridgeback) niet mijn hond is maar wel veel mee mag met mij
ik heb aan mijn vriendin is gevraagd om het te filmen

op sec. 13 passeren we een ander hondje eek

http://www.youtube.com/watch?v=oz6mE9zzQE8&feature=player_embedded

eerste seconde heeft zappa een kleine correctie gehad, heeft waarschijnlijk zelfs bijna niemand gezien
was het nodig? bij mij wel, heb ze graag dicht bij mij lopen

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: November 21, 2010, 12:56:58 »

dat gaat toch goed?

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
els
AdviesRaad
Keffertje

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #2 Gepost op: November 21, 2010, 14:22:30 »

dat bedoelt ze juist waarschijnlijk  lol

Knap werk, maar niet met alle hond(en) haalbaar, mijn mening  wink

Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #3 Gepost op: November 21, 2010, 14:28:32 »

Knap werk, maar niet met alle hond(en) haalbaar, mijn mening  wink

Ik volg els

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #4 Gepost op: November 21, 2010, 16:18:27 »

Knap werk, maar niet met alle hond(en) haalbaar, mijn mening  wink

Mijn mening ook  lach.
Het al of niet mooi naast je lopen hangt niet af vh aantal honden,noch vd grootte , noch of de hond het wel of niet geleerd heeft om mooi naast je te blijven lopen.
Het hangt af van hond tot hond .
Het is inderdaad zo leuk als ze mooi naast je lopen. Maar, met sommigen lukt dit geen meter . Ook al hebben ze het geleerd en dan heb je andere die zonder ook maar iets op dat punt geleerd te hebben mooi naast je lopen.  lol
« Laatste verandering: November 21, 2010, 16:54:02 door greatballsoffire » Gelogd

Binno
Bolletje Wol

« Antwoord #5 Gepost op: November 21, 2010, 21:04:59 »

fantastisch als je dat kan, kon ik met mijn vorige hond ook, maar met Binno alleen al heb ik mijn handen meer dan vol als er een hond in het vizier is, gelukkig zijn daar geen filmpjes van... bang

sonja
Snuffeltje

« Antwoord #6 Gepost op: November 22, 2010, 11:28:52 »

als de honden goed opgevoed zijn dan lukt dit bij meer honden hoor, niet zo heel speciaal maar ik heb al veel honden tegengekomen die 50 kilo minder wegen die het baasje vooruit trekken maar zoals ik al schreef, bij goede opvoeding kan dit wel
patje
dikkopske

« Antwoord #7 Gepost op: November 23, 2010, 23:41:29 »

als de honden goed opgevoed zijn dan lukt dit bij meer honden hoor, niet zo heel speciaal maar ik heb al veel honden tegengekomen die 50 kilo minder wegen die het baasje vooruit trekken maar zoals ik al schreef, bij goede opvoeding kan dit wel

volledig mee eens

als ik wandel heb ik het liefst aan elke kant een dog.
mijn oudste is redelijk heftig tegenover andere reu's maar na jaren van constant werken en oefenen lukt het heel goed om honden te passeren ( hij heeft wel een halti aan )

ik vind het perfect in da filmpje !!! en met die kleine correctie was ie terug heel attentvol naar jou duim omhoog

christelbalou
Kwijlbakske
**

« Antwoord #8 Gepost op: November 26, 2010, 00:26:10 »

ik vind het perfect in da filmpje !!! en met die kleine correctie was ie terug heel attentvol naar jou duim omhoog

al vinden sommige (op ander forum) die correctie al te hard  krab krab

greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #9 Gepost op: November 26, 2010, 14:20:25 »

Ik zou de correctie niet hard noemen, maar, sorry hiervoor, ik vind ze eigenlijk niet nodig. Zelf zou ik ze dus niet gegeven hebben.
M.i. heeft het ook, te maken met het respect dat hij toont tov Balou. Hij laat Balou ook haar ruimte en, hij loopt toch wel mooi en dicht bij jullie vind ik .
Moest je hem ad andere kant laten lopen hebben zou hij misschien zowieso dicht bij je gelopen hebben  weetniet . Of eigenlijk beter: nog dichter  wink hihi .

christelbalou
Kwijlbakske
**

« Antwoord #10 Gepost op: November 26, 2010, 16:34:27 »

Ik zou de correctie niet hard noemen, maar, sorry hiervoor, ik vind ze eigenlijk niet nodig. Zelf zou ik ze dus niet gegeven hebben.
M.i. heeft het ook, te maken met het respect dat hij toont tov Balou. Hij laat Balou ook haar ruimte en, hij loopt toch wel mooi en dicht bij jullie vind ik .
Moest je hem ad andere kant laten lopen hebben zou hij misschien zowieso dicht bij je gelopen hebben  weetniet . Of eigenlijk beter: nog dichter  wink hihi .

als ik ze niet geef , dan gaat die verder en verder   (één keer en die weet wel wat ik bedoel)
als ik zappa langs binnenkant laat lopen is die teveel met mij bezig en stompt hij constant ofwel tegen mij ofwel tegen balou, trouwens balou wil het liefst dicht tegen mij lopen,
als ik dicht zeg en zappa loopt tegen mij dan wringt ze haar ertussen

hond aan elke kant van mij loopt voormijzelf niet zo prettig, dan ben ik precies breder dan ze langs één kant te laten lopen ojee

Borderfan
Deugenietje
*

A woman's best friend is her Border Collie!

« Antwoord #11 Gepost op: December 18, 2010, 22:03:01 »

Ik vind dat dat heel goed gaat.  thumbsup

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: