vlooien dat dacht ik wel dat dat het niet is , als één hond het heeft dan ook de andere
en dat zie je snel hoor
Daarom ook dat ik tikte
Natuurlijk moet jij weten of het wel of niet om vlooitjes gaat. Dit kan je o.a. zien zoals ik gezegd heb .Zijn het geen vlooitjes dan moet je verder zoeken naar het hoe of wat.

Je kan je echt niet voorstellen hoe vaak het voorkomt dat honden wel vlooitjes hebben.
Daarom vragen wij ook altijd of de honden vlovrij zijn als mensen bellen voor een afspraak.
Je hebt klanten waar de honden altijd vlooien hebben en die geven dan een pipetje voor ze naar het trimsalon komen .Dan zie je de uitwerpselen zo in hun vacht en soms ook nog van die halfkreupele exemplaren ... .
Die honden hebben ook werkelijk een vlooienallergie. Je hebt met die honden echt medelijden hoor, maar ja, je kan er niks aan doen . Als je dit zegt tegen die baasjes zeggen ze " ja ", maar, het blijft altijd hetzelfde .Dus zeg je er ook niks meer over . Alleen bij het maken vd afspraak zeg je dat ze wel een pipetje moeten geven.

Het rare daaraan vind ik ook dat die baasjes daar ook niet van wakker liggen hé, die vinden dat de gewoonste zaak vd wereld ... .