Na het slechte nieuws van vrijdag, hebben we nu goed nieuws te melden.
Eind augustus melde ik aan een bevriend cairn-fokster dat ik vermoede dat Barney opnieuw ziek was. Van toen we Barney bij ons in huis hebben, heeft zij al altijd vol interesse Barney gevolgd en ons bijgestaan met raad indien dit nodig was.
Ik had haar ook al te verstaan gegeven dat als er ooit wat zou gebeuren met Barney wij een pup van bij haar wilden. Geen idee op dat moment dat het zo snel zou gaan.
Ik wist dat er 2 nestjes zaten aan te komen toen ik haar van het droevige nieuws van Barney op de hoogte stelde. Ik liet ons dus ook maar gelijk op de lijst zetten voor een pupje, met het gedacht dat al alle pups besproken waren en dat we pas volgend jaar aan de beurt zouden komen. Op de site stond ook wel dat al alle pups besproken waren.
Wat ik echter niet wist was dat de fokster ons (na het zien van een paar foto's van Barney) voor alle zekerheid al op de lijst had gezet voor het 2de nestje wat er gaat aankomen.
Zaterdag kregen we dan ook een verrassende en vooral prettige mail van de fokster. We gaan een pupje krijgen
Over een 2 weken is ze uitgeteld. De pup zou dus als alles goed gaat begin januari 2011 naar ons mogen komen.
Tegen die tijd hebben we ook onze Barney een vast plaatske kunnen geven in ons hart en onze herinneringen en zijn we klaar om een pup op te voeden.

Website van onze fokster:
http://www.breezykingussie.nl/ kijken bij Jiggles
Wij hopen dat iedereen wil mee duimen dat de bevalling goed verloopt en de puppy's gezond zijn