Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Samojeed meets Kooikerhondje  (gelezen 460 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
*~*DF*~*
Administrator
Zwemmertje

Geslacht: Man

« Gepost op: September 10, 2010, 15:29:55 »

In het Zandvoordebos hebben ze een tijd geleden bankjes geplaatst, waaronder ééntje aan een steile oever van de aanwezige vijver. Nu had ik gezien dat ze daar paaltjes in de grond hebben geslagen... een soort van houten schutting. Misschien dat er daar al es iemand in het water is gesukkeld... wie zal het zeggen. Nu was ik daar dus naartoe gegaan en ff mijn hondjes uit het oog verloren. Dixie was naar mij toe gelopen, die kijkt graag wat zijn baasje doet... Chucky was ergens aan het snuffelen. Tot ik hoorde roepen 'Toby kom hier' bleek dat dat een loslopende samojeed was. Nouja, dacht ik... dat komt wel goed, ff Dixie aanlijnen en dan ook Chucky... maar die bleek dus bij de samojeed te staan.

De samojeed, niet bang van Chucky, stond pal voor hem. Chucky beet (figuurlijk) 3x van zich af, maar toch verroerde de witte viervoeter geen vin... Ik riep Chucky en die kwam wel... 3 stapjes naar mij toe. Het is toch al meer dan dat die samojeed richting zijn baasje deed tonge Ik lijn hem ook ff aan. Die man vraagt me of hij van zijn foert heeft gemaakt, waarop ik zeg: "die van mij wel ja." en toen vroeg hij nog of de mijne braverds waren. Waarop ik gewoon zei dat de kleine wel eens zou durven uithalen naar andere hondjes. De samojeed wou dan nog ruiken aan Dixie, maar sinds dat die gecastreerd is, moet iedereen van hem blijven, dus draait die zich ook even om... de samojeed was geheel niet onder de indruk en doordat Dixie zich zo draaide, zakte hij door z'n achterpoten...

voila... Chucky die dacht van de samojeed weg te jagen met zijn broodmachinemanieren... beet dus in het zand lol
« Laatste verandering: September 11, 2010, 10:06:38 door dogsfriendly » Gelogd

yvy
Springertje

« Antwoord #1 Gepost op: September 10, 2010, 16:09:24 »

duim omhoog hihi

Enne broodmachine manieren krab da's weer Zandvoorde taal zekers ?  lol

www.bloggen.be/doggylover

-  Manchester Terrier & Chihuahua -
Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Cross-dog

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #2 Gepost op: September 10, 2010, 16:30:02 »

duim omhoog headbang

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
*~*DF*~*
Administrator
Zwemmertje

« Antwoord #3 Gepost op: September 10, 2010, 19:11:02 »

tsjaktsjaktsjak achter elkaar eh Yvy... als we je nog es zien, zal ik het je voordoen... wat ik daarmee bedoel wink

Riet
AdviesRaad
Cross-dog

« Antwoord #4 Gepost op: September 10, 2010, 21:25:38 »

Eigenaardige broodmachine heb jij  hihi

ximmeke
Bolletje Wol

« Antwoord #5 Gepost op: September 11, 2010, 05:58:04 »

Chucky heeft groot gelijk   headbang ,
els
AdviesRaad
Kwispelstaartje

« Antwoord #6 Gepost op: September 11, 2010, 09:47:48 »

ja 't lijkt eerder op een kaartjesknipper  hihi

arme Chucky - doet zo zijn best en maakt te weinig indruk voor een koelbloedige samojeed  hihi

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: