|
heavenlysaints
|
 |
« Gepost op: September 02, 2010, 13:26:26 » |
|
Zo af en toe vertellen mensen mij, ach joh, het is "slechts" een hond. Ze zien de tijd en geld gespendeerd in "slechts" een hond en ze begrijpen het niet. Uur naar uur gaat voorbij en mijn enige gezelschap is "slechts" een hond. Mijn trotse momenten waren met “maar” een hond en ook mijn droevigste momenten waren bij “maar” een hond. Maar in die donkere dagen was het de tedere aanraking van "slechts" een hond die me kracht gaven en motiveerden om door te gaan. "Slechts" een hond brengt medeleven en geduld bij mij omhoog waardoor ik een beter persoon ben geworden. Door "slechts" een hond sta ik vroeg op, maak ik lange wandelingen en kijk ik verlangend uit naar de toekomst. Voor mensen zoals ik is het niet "slechts" een hond maar een belichaming van alle hoop en dromen voor de toekomst, menige blijde herinnering uit het verleden en pure blijdschap voor het heden. Slechts een hond brengt al het goede in mij omhoog en leidt mij af van alle zorgen van de dag. bron: st bernard forum
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fiep
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: September 02, 2010, 16:35:26 » |
|
Amen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: September 02, 2010, 17:31:27 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: September 02, 2010, 19:01:40 » |
|
Ooit was ik één van die mensen, tot Charlie en nadien Kobbe in mijn leven kwam. Nu heb ik medelijden met mensen die spreken over slechts een hond. Die sukkelaars weten niet wat ze missen.
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 02, 2010, 21:23:06 door Riet »
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: September 02, 2010, 20:39:08 » |
|
Mensen die niet weten waarover ze spreken, hebben geen recht op horen naar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sheltiefun
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: September 03, 2010, 07:49:47 » |
|
Slechts mijn honden zijn mijn beste vrienden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tamara
Wriemelkontje
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: September 03, 2010, 09:27:21 » |
|
mijn man was voordien ook zo , Hij zei altijd vroeger gingen de mensen nooit naar een dierenarts.. maar sinds dat wij nu zelf 2 honden hebben is hij was van gedacht verandert! en gelukkig maar , ik zou ze niet meer kunnen missen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fiep
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: September 04, 2010, 19:08:14 » |
|
Manlief is ook verranderd sinds ik hem ken. Bij hem thuis waren ze niet echt hondvriendelijk dus hij wist niet wat het was om zo'n trouwe vriend te hebben. Nu is hij al even gek van honden (en katten) als ik.
Zelfs mijn vader is in de loop der jaren in de goede zin omgeslagen. Ik weet nog dat ik voor mijn hondje, toen het nog een pupje was, stiekem de dierenarts had gebeld toen mijn vader uit werken was. Van hem mocht er geen dierenarts komen voor zo'n "stomme" hond. Ook al betaalde ik de dierenarts uit eigen zak, want ik ging toen al uit werken. Gelukkig steunde mijn moeder me toen en is de dierendokter er nog net op tijd bijgeroepen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lobke
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: September 04, 2010, 20:43:16 » |
|
Zo af en toe vertellen mensen mij, ach joh, het is "slechts" een hond. Ze zien de tijd en geld gespendeerd in "slechts" een hond en ze begrijpen het niet. Uur naar uur gaat voorbij en mijn enige gezelschap is "slechts" een hond. Mijn trotse momenten waren met “maar” een hond en ook mijn droevigste momenten waren bij “maar” een hond. Maar in die donkere dagen was het de tedere aanraking van "slechts" een hond die me kracht gaven en motiveerden om door te gaan. "Slechts" een hond brengt medeleven en geduld bij mij omhoog waardoor ik een beter persoon ben geworden. Door "slechts" een hond sta ik vroeg op, maak ik lange wandelingen en kijk ik verlangend uit naar de toekomst. Voor mensen zoals ik is het niet "slechts" een hond maar een belichaming van alle hoop en dromen voor de toekomst, menige blijde herinnering uit het verleden en pure blijdschap voor het heden. Slechts een hond brengt al het goede in mij omhoog en leidt mij af van alle zorgen van de dag. bron: st bernard forum
Ben ik het helemaal mee eens 
|
|
|
|
|
|
Zot van Beesten
|
|
|
Ziggy