Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: AMCF Fotowedstrijd  (gelezen 315 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Gepost op: September 01, 2010, 22:47:12 »

AMCF Fotowedstrijd met waanzinnige prijzen!

Van 1 september t/m 31 december 2010 organiseert de Animal Medical Care Foundation een fotowedstrijd met vele, prachtige prijzen van vakanties t/m cadeaubonnen.

Er zijn twee categorieen waaraan men kan deelnemen
A )    Dieren en kinderen
B)   Dieren en de 4 seizoenen

De opbrengst van de fotowedstrijd wordt gelijk verdeeld over de volgende projecten

- New Colors te Egypte: Ayda Elsayed is een jonge vrouw die in haar eentje de zwerfkatten laat steriliseren en gewonde dieren opvangt en verzorgt.
- Boudha Camp te Nepal : Andrea Bringmann runt een kleine opvang waar straathonden worden verzorgd, gesteriliseerd en teruggeplaatst.
- Animal Help te Uruguay: Mary Brown heeft een opvang voor alle dieren die hulp nodig hebben
- Transporten AMCF: de AMCF ondersteunt meer dan 80 dierenopvangcentra in meer dan 30 landen door het maandelijks versturen van medische pakketten.

Op de speciale website (te vinden via de Fotowedstrijd buttons op www.amcf.nl of door te klikken op deze link) vindt men uitgebreide informatie, de spelregels, de prijzen, sponsors en foto’s van de projecten. Hier komen ook alle deelnemende foto’s te staan.

De jury bestaat o.a. uit bekende namen zoals media persoonlijkheid Henk Bres, zangeres Charlotte Coppola en fotografen Jolanda Boekhout en Kurt Pas.

Bekende schrijvers en cabaretiers hebben meegewerkt door het doneren van een prijs, zoals Jochem Myjer, Najib Amhali, Renate Dorrestein, Esther Verhoef, Marc de Hond, Yvonne Kroonenberg e.o.

Deelname aan de fotowedstrijd kost 10 euro, hiervoor mag men maximaal 4 foto’s insturen (categorieen zelf te kiezen). U kunt zo vaak meedoen als u wilt.

De AMCF ondersteunt ruim 80 dierenopvangcentra in meer dan 30 landen wereldwijd met medicijnen, medische en overige zorgartikelen. U kunt ons steunen door donateur te worden. Voor slechts 15 euro per jaar helpt u mee de dieren in de opvangcentra medische zorg te geven. Ons rekeningnummer is 68 09 31 198 stichting Animal Medical Care Foundation te Dongen. De AMCF heeft het KGB keurmerk.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met
Betty Heideman, voorzitter    info@amcf.nl         0033 386 787442
Yvonne Kooijman, penningmeester    actieamcf@gmail.com

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #1 Gepost op: September 21, 2010, 21:48:31 »

tegenvallende fotowedstrijd... als er nog mensen zijn die foto's willen  inzenden...

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #2 Gepost op: September 21, 2010, 21:51:13 »

en de link is deze:

http://www.animalmedicalcarefoundation.com/

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: