|
Riet
|
 |
« Gepost op: Augustus 11, 2010, 22:02:56 » |
|
Charlie rolt zich graag door  dode dingen en een bad nemen in vies water is ook het van het. En eindelijk weet ik waarom  Het is haar jachtinstinct  Honden die jagen moeten naar van alles behalve hond en mensen ruiken. De oplossing voor dat probleem is voor haar snel gevonden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moozer
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 11, 2010, 22:15:54 » |
|
Ik heb er hier 2 die dat heel graag doen, maar niet zozeer in  wel in dode dieren, stinkend gras en koeievlaaien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 11, 2010, 22:18:13 » |
|
Charlie en een koeievlaai  ; te vermijden  Die van jou jagen dan ook graag op konijntjes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marijke
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 11, 2010, 23:35:13 » |
|
Hier ook een geurcameleon , vooral op de rit naar huis toch zo aangenaam 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yvy
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 12, 2010, 16:24:35 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fiep
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 14, 2010, 17:07:46 » |
|
Op een mooie hefstdag was ik jaren geleden met mijn herdershonden op wandel. De dagen ervoor had het flink geregend en de akkers stonden onder water. Op eentje hadden ze net mest uitgegooid, de honden liepen los ... Als twee gekken liepen ze naar die ondergelopen akker en begonnen als twee kinderen in het poeltje te spelen. Plezant dat dat was! Man, eentje was een witte herder ... zij zag groen van de drek. En stinken! Ik ben direkt terug huiswaarts gekeerd en op zulke momenten kunnen honden heel goed volgen ... Op de voet, vlak tegen je aan. Met tevreden gezichtjes en hijgende monden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 14, 2010, 19:21:48 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lobke
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 14, 2010, 20:16:20 » |
|
|
|
|
|
|
|
Zot van Beesten
|
|
|
Ziggy
Ploeteraartje
Geslacht: 
www.dogvision.be
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Augustus 22, 2010, 10:48:25 » |
|
koeiendrek, moosbeken, rotte vis, dode vogels, ... they love it! (wij hebben speciaal beneden een douche laten installeren voor de honden, zodat ze het huis niet door moeten  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Augustus 22, 2010, 23:19:07 » |
|
Chucky lijkt dat wat verleerd te zijn... de laatste keer dat ik me herinner dat ie zich in 'beer' gerold heeft is zeker al 2 jaar geleden... alhoewel... ik bedenk me net dat hij verleden jaar een rotte vis vond om zich in te wentelen... van de vissers die hun vuiligheid niet opruimen hier aan de Keygnaert 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ximmeke
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Augustus 23, 2010, 06:40:39 » |
|
gelukkig heb ik daar geen last van , heel af en toe durft Cedi dat wel een te doen maar das echt zelden !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tamara
Wriemelkontje
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Augustus 24, 2010, 19:36:48 » |
|
tot nu toe ook gespaard geweest van rollende woefies in drollen  wel plassen , daar is max dan weer niet vies van 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lobke
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Augustus 24, 2010, 20:58:50 » |
|
Toen Fritske nog een pup was en hij geraakte samen met het boerfoxke van de buren buiten, rolden ze het allerliest onder de mestkar onderdoor  ge mocht zeker zijn dat hij een parfum had die iedereen op de hondenschool overtrof 
|
|
|
|
|
|
Zot van Beesten
|
|
|
|