Dag hondenliefhebbers,
Volgende oproep bij m'n Cavalierforum kopieer ik hier met toestemming van mirella en hoop dat Sloeber binnenkort een nieuw baasje mag vinden.
Hallo allemaal,
Met de goedkeuring van Linda mag ik hier een topic plaatsen voor Sloeber. Hij is geen cavaliertje maar een bijna 9 jaar oude superlieve Shelty die een nieuwe thuis zoekt om zijn laatste jaartjes nog verwend te worden. Het is de hond van mijn neef en hij moet hem met véél pijn in het hart wegdoen.
Sloeber is een doodbrave hond, zelfs mijn vader die niet zo een hondenliefhebber is als ik zegt dat hij zo lief en braaf is. Hij is kinderen gewoon want hij is ermee opgegroeid. Met andere honden kan hij uitstekend overweg. Het enige "nadeel" dat we ervan kunnen zeggen is dat hij een beetje bang is van onweer en dan wat nerveus is, maar dat zijn zovele hondjes hè als ze een donderslag horen... Hij is ook dadelijk vriendelijk tegen iedereen. Eigenlijk kan ik er niets slecht over zeggen, zo lief is hij.
Dus mijn vraag is of er iemand hier op het forum deze hond een kans wil geven, of iemand die jij kent die deze lieve Sloeber zijn gouden ouden mandje gund...het zou zonde zijn dat hij in het asiel zou terecht komen. Onderaan twee foto's van Sloeber.
Alvast bedankt allemaal.

mirella@maxi-print.be