ben pissed off !!!!!!!
zoals regelmatig laat ik de doggies lopen op dit kleine stukje die nog overgebleven is wegens de werken daar .
maar zoals het de laatste tijd nu is rijden de meeste werfcamions en werfcamionetten langs het bermpje dat wij omhoog moeten nu ook door het losloopstukje . daarstraks kwam camionette af en mij kennende loop ik op de strook waar hij moet passeren daar ik al gezien had dat ie langs daar op moest. joe liep wat achter en toen ik omkeek passeerde de camionette rakelings langs hem!!!
ikke mijn mooiste woorden geroepen en camera genomen en getoond om dit vast te leggen.
een eind verder stopt die wagen , ze stappen uit en ik roep nog netjes of hij hem de volgende keer volledig gaat overrijden!!!!

die vent komt af met wat mijn probleem is , nu na wat woorden kom ik te weten dat niemand die daar bezig is aan de werken weet dat dit hondenlosloopweide is !!!!!!!!!!!!!!

ook zei hij dat ik wel wat medewerking mocht tonen om zijn wagen deftig door te laten !! daar wordt ik dus groen van hé !!!!!!!!!!!!!!
dus stad oostende heeft de moeite nie gedaan om de werknemers en werfleiders in te lichten dat dit losloopzone voor honden is !
ook hangt de vuilbak om de hondenpoepzakjes in te werpen te midden van de werken . en kan je als baasje er onmogelijk bij .
heb net mail gestuurd naar politie wijk konterdam , maar of dit iets op zal leveren weet ik nie

klote toch hé