Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Autobox  (gelezen 499 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Linsey
Blaffertje

« Gepost op: Juli 07, 2010, 17:25:33 »

Weet iemand of zo'n autobox:
http://www.zooplus.nl/bilder/1/94574_ferplast_atlas100_neu_1.jpg
te warm word als de hond in een stilstaande auto erin zit (met koffer open)? denk

Of is deze misschien beter:
http://vipexotic.net/sofia/images/Vision_Large.jpg
Maar dan waarschijnlijk wel een pak lichter, dus makkelijker mee te pakken door mensen (het moet ook een beetje beschermen tegen stelen ook, het zijn nogal mens sociale honden dus bijten niet van zich af als iemand ze probeert mee te nemen). Het is voor op wedstrijden en training erin te laten zitten als de andere hond bezig is.
« Laatste verandering: Juli 07, 2010, 17:50:47 door Linsey » Gelogd
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 07, 2010, 19:47:03 »

weetniet

Sheltiefun
Grommertje

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 07, 2010, 20:10:42 »

Wij zijn zeer tevreden van de petbox. Hij is sterk en kan op slot, alleen is hij niet zo licht ( wij hebben dan ook een dubbele ). Alleen zijn ze wel nogal prijzig ...

http://www.petbox.be/

els
AdviesRaad
Keffertje

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 07, 2010, 22:26:58 »

Wij hebben op de achterbank een gewone ferplast varikennel voor Jussi of Laika.

Ik heb die ook binnen willen gebruiken als bench maar merkte toch dat Jussi liever in de ijzeren bench zit met de warme temperaturen  weetniet

In de auto blijven ze er trouwens ook niet in en verzet ik ze naar de laadruimte, maar dat is meer omdat het daar frisser is wegens geen glas.

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 07, 2010, 22:37:14 »

sowieso zal het er wel warm zijn... zou dat zoveel verschil maken? denk

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
Linsey
Blaffertje

« Antwoord #5 Gepost op: Juli 08, 2010, 22:28:55 »

Kai heeft een nylon bench die op de achterbank staat, maar ik laat hem daar eigenlijk heel weinig alleen in en ben dan niet echt gerust, want men kan dat zo meepakken. Hij heeft dat langs ene kant ook wat kapot gekrabt, als we de parking oprijden begin hij te krabben aan de bench en na 3 jaar staat er nu een gat in. Maar met 2 honden is het dan toch handiger dat er 1 in de auto kan blijven, al ben ik nooit alleen op training/wedstrijd. Kai kan zich nogal ophitsen als hij op een hondenschool is en hij mag niet trainen en ik ben niet bij hem, dus hij zou rustiger in de auto zitten dan. Dus ik zoek eigenlijk iets dat fris is, niet direct mee te pakken, maar dan weer niet te zwaar om af en toe uit de kofferbak te halen ivm boodschappen ofzo en waar 2 honden apart in kunnen zitten, dus niet samen in 1 verblijf.  denk
Sheltiefun
Grommertje

« Antwoord #6 Gepost op: Juli 09, 2010, 08:08:20 »

Ge kunt natuurlijk de boodschappen ook in de bench zwieren of op de achterbank, dat doen wij nu want onze dubbele bench die kan niet door de voordeur, is nadeelke wat wa later opmerkten, ze moet al in een garage kunnen staan als je bv. wasmachine's en dergelijke vervoert.
Bamse
Puppedup
*

« Antwoord #7 Gepost op: Juli 09, 2010, 14:38:51 »

Ik heb de atlas 50 (hard plastieken versie of hoe moet je dat noemen) in de wagen staan. Weet niet of het materiaal bench uitmaakt, te warm wordt het in de auto toch, niet? En ik zou dan nog denken dat je met een dichte bench nog een vorm van schaduw hebt, terwijl de hond bij open tralies geen enkele beschutting heeft.

Wij laten met dit weer Bamse ofwel thuis, en in nood binden wij hem vast aan het sleepoog zodat hij onder de auto kan kruipen (schaduw). We hebben wel een jeep, dus hij kan er makkelijk onderin kruipen. En erg veilig tegen diefstal is dat natuurlijk ook niet.
Borderfan
Deugenietje
*

A woman's best friend is her Border Collie!

« Antwoord #8 Gepost op: Juli 10, 2010, 15:27:08 »

weetniet

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: