Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: als het hondje niet luisteren wil  (gelezen 377 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Gepost op: Juli 01, 2010, 23:10:37 »

verontschuldig je dan op z'n minst...

ik ga wandelen met m'n twee rakkers richting water - int zandvoordebos.

Ik wist dat er iemand voor me was met 4 honden - 2 jachthonden en 2 kleintjes. Ik dacht dat het zij was die ik aan het water hoorde.
Ik wandel gewoon verder en zie plots iets op vier poten dichterbij komen... Een Golden Retriever, zonder baasjes en kletsnat.

"Tiens, dan is die met de 4 honden daar nog niet" dacht ik, ondertussen lijn ik maar de mijne aan. Chucky gromt... Scooby (zoals hij blijkt te heten) komt dichterbij en luistert totaal niet naar het geroep van zijn baasje...

3 baasjes passeren, 1 van hen heeft nog een Mechelse Herder aan de leiband.

Ze waren wel vriendelijk om dag te zeggen...

maar persoonlijk zou - mocht ik dat tegenkomen - me verontschuldigen tegenover de persoon die zijn honden heeft moeten aanlijnen voor dat nat geweld die kwam afgestoven...

(en de 4 hondjes die voor me waren, zaten ook int water... kheb dan nog mogen wachten)

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 01, 2010, 23:12:50 »

Tja, je komt het idd steeds vaker tegen zo'n situaties en inderdaad niks aan de hand, maar effe een sorry is toch wel het minste he  ojee

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
miss e
Krullebolleke

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 01, 2010, 23:29:45 »

Tja, je komt het idd steeds vaker tegen zo'n situaties en inderdaad niks aan de hand, maar effe een sorry is toch wel het minste he  ojee

Idd,
het gebeurt hier zelfs regelmatig voor dat er niet luisterende honden aan de omheining mijn honden staan uit te dagen.
Het is ondertussen ook al 2 x voor gevallen dat ik nadien richting DA kon omdat die niet luisterende hond 1 van mijn honden door de omheining door had gebeten.
Toen ik nadien tegen het baasje van die hond zei dat hij zijn hond van privé domein moest proberen weg te houden en als het even kon zo ver mogelijk van de omheining. kreeg ik ongeveer dit als reactie  weetniet weetniet rologen rologen

www.galgoaid.eu

Het feit dat de term "dierenbescherming" moest worden uitgevonden is één van de meest schandelijke aangelegenheden van de menselijke beschaving.

(Theodor Heuss, bondspresident Duitsland 1949 - 1959)
Binno
Bolletje Wol

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 02, 2010, 07:56:20 »

inderdaad
maar fatsoen of beleefdheid is soms ver te zoeken aw

Ilero
Springertje

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 02, 2010, 12:53:09 »

Dat leren ze gewoon niet meer en degene die het geleerd heeft weet niet meer wat dat is sorry zeggen

Borderfan
Deugenietje
*

A woman's best friend is her Border Collie!

« Antwoord #5 Gepost op: Juli 10, 2010, 15:31:22 »

Ja, idd.
Ik was op een keer met Hinta door de bergstraat (winkelstraat) aan het wandelen.
En dan moet je soms tussen de terrasjes door wandelen.
Daar zat iemand met een Franse bulldog en zonder waarschuwing vliegt die hond op Hinta.
Zij schrok natuurlijk en was bang en probeerde van zich af te bijten.
Ik heb die hond dan uiteindelijk weggeduwt en gewoon verder gegaan.
En ik heb Hinta even genegeerd.
Maar die man verontschuldigde zich niet!  zucht
Door dat incident is Hinta feller op kleine honden en zal ze daardoor al een waarschuwing geven.  twister

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: