|
*~*DF*~*
|
 |
« Gepost op: Juli 01, 2010, 22:52:06 » |
|
en Spiersupport is een product van groene os... enkel in Nederland te verkrijgen... www.degroeneos.nlwij konden het aankopen via www.medpets.nl en met de verzendingskosten erbij was dat 48.14 euro Hij krijgt het gemixed tussen zijn ochtendmaaltijd wat bestaat uit groene bonen met Duck. goed gemengd eet hij dat op... slecht gemengd laat hij het liggen Zoals Binno zelf ook al ervaren heeft = > een hond lijkt dat niet zo te lusten. --- Volgens Maranoa zou echter Hokamix ook zoiets als Spiersupport zijn en zouden zij dat aanbieden in snoepjesvorm.
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juli 21, 2010, 10:37:31 door dogsfriendly »
|
|
Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 01, 2010, 22:57:55 » |
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juli 01, 2010, 23:02:08 door Xtreme Taz »
|
|
|
|
|
|
maranoa
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 01, 2010, 23:33:12 » |
|
Ik zou wel even de samenstelling nakijken of het overeen komt met wat je nu geeft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
miss e
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 01, 2010, 23:33:53 » |
|
Ik geef Hokamix al meer dan 2 jaar aan Buck en ondertussen ook bijna een jaar aan Samuga. De DA wou Buck 2 jaar geleden eigenlijk al op Metacam zetten ivm zijn artritis, maar tot nu toe kan ik de Metacam nog steeds achterwegen laten (op een paar dagen na dan en dit meestal na een te lange wandeling of toch nog een keertje trainen met Buck) Dus ik ben zeer tevreden over Hokamix.
Met Spiersupport heb ik geen ervaring
|
|
|
|
|
|
www.galgoaid.eu Het feit dat de term "dierenbescherming" moest worden uitgevonden is één van de meest schandelijke aangelegenheden van de menselijke beschaving. (Theodor Heuss, bondspresident Duitsland 1949 - 1959)
|
|
|
|
Binno
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 02, 2010, 06:34:57 » |
|
als het echt voor zijn spierkracht, of juist zijn verlies aan spierkracht is, dan vrees ik dat je met Hokamix er niet komt, voor gewrichtklachten zou het wel kunnen aanslaan, al zal dat ook wel hondafhankelijk zijn, je zou inderdaad eens goed de ingrediënten kunnen vergelijken en napluizen waar die specifiek op werken denk dat je toch minstens drie weken moet rekenen voor je kan zien of de Spiersupport aanslaat (bij Shiba tenminste toch, en ik had toen van iemand de reactie gekregen dat dat snel was  ) zie je al enige verbetering bij Dixie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 02, 2010, 12:25:34 » |
|
nee
Hans had al gezegd dat het niet voor meteen zou zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sonja
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 06, 2010, 12:10:19 » |
|
Begin je al effect te zien ?, dacht ook erover om dit aan Maja bij te geven, naast haar hils jd brokken omdat ze wat zwakker word aan de achterhand, beweegt nu ook veel minder door het warrme weer en denk dat ze daarom wat zwakker word
sonja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Juli 06, 2010, 21:04:09 » |
|
hij was wel enorm actief na ca 2u strandstappen (meer doet ie niet) maar of dat wat ermee te maken heeft... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sonja
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Juli 10, 2010, 09:45:56 » |
|
Heb glucobest meegekregen van de dierenarts voor Maja, maar of dat enig verschil gaat maken zal ik moeten afwachten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Juli 10, 2010, 13:36:22 » |
|
Volgens Hans heeft hij al resultaat opgemerkt bij Dixie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Binno
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Juli 10, 2010, 16:35:04 » |
|
Volgens Hans heeft hij al resultaat opgemerkt bij Dixie.
aha, dat zou goed zijn hé, dus ik hoop dat Hans gelijk heeft  (ik vermoedde en hoopte het al een beetje toen je zei dat hij nog zo actief was na jullie strandwandeling  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Juli 10, 2010, 17:21:40 » |
|
met de loopplank is hij verbeterd. en hij staat ook vaker weer zotter (nog zotter)... nu maar hopen dat dat geen effect heeft op z'n hart eh 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Juli 10, 2010, 21:36:48 » |
|
een jonger hart zou ook niet slecht zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ximmeke
Deugenietje
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Juli 17, 2010, 17:55:51 » |
|
Super te horen dat het bij Dixie resultaat heeft en dat ze nu weer een beetje mee kan wandelen
een viendin van mij heeft een berner sennen van 11 jaar die slecht rechtkomt en wat arthrose heeft , misschien moet zij zoiets ook eens proberen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Juli 21, 2010, 10:37:09 » |
|
20/06 - 20/07
een maand voor 1 pot...
via de apotheek te verkrijgen aan 48.19 cent via de website te verkrijgen aan 48.14 cent (beide met portkosten inbegrepen)
de apotheek heeft er wel werk van moeten maken om te vinden wat wij wilden... normaal verkopen ze dat dus niet in België (blijkbaar) via de apotheek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|