Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Glyco-flex 3  (gelezen 616 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Binno
Bolletje Wol

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: Juli 01, 2010, 10:06:13 »

zoals jullie misschien nog wel weten heeft Binno dus rugproblemen (spondylose en lichte hernia)
het gaat nu dankzij haar medicatie (fenylbutazon en prednisolon, die we inmiddels al zoveel mogelijk afgebouwd hebben) al enige tijd vrij goed en behalve springen en achter een balletje aanrennen mag en kan ze, mits toch enige voorzichtigheid (vooral van mijn kant dan, want als het van haar afhangt ojee) weer bijna alles en ze kan dus ook weer volop mee gaan wandelen klap

onlangs ben ik qua supplementen van Aplazyl overgestapt op Glyco-flex 3 (er bestaan verschillende versies van, 3 is dus de sterkste variant) had er goeie dingen over gelezen,
afwachten wat het op lange termijn doet maar ik ben er tot hiertoe precies heel tevreden van
en misschien kan hierdoor haar medicatie nog wel iets verder afgebouwd worden bid

het zit ongeveer in de prijsklasse van Aplazyl, maar omdat je er minder moet van geven, komt het dus toch nog goedkoper uit, wat uiteraard ook mooi meegenomen is duim omhoog

iemand hier per toeval ervaring met Glyco-flex 3 ?

Citaat
Glycoflex 3 hond
Gezonde gewrichten voor uw hond

Voor honden met grote nood aan ondersteuning van de gewrichten. Geavanceerde steun voor gewrichten en bindweefsels. Voor oude honden, sport en werkrassen. Kan gebruikt worden in combinatie met NSAID's.

Samenstelling: Active Ingredients Per Tablet or 2 Soft Chews:
Glucosamine HCl 1000 mg
Methylsulfonylmethane (MSM) 1000 mg
Perna Canaliculus
(GlycOmega™ brand Green Lipped Mussel) 600 mg
N,N-Dimethylglycine HCl (DMG) 100 mg
Vitamin E (dl-alpha Tocopheryl Acetate) 50 IU
Calcium Ascorbate (a source of Vitamin C) Tablet 30 mg
Ascorbic Acid (Stay-C®) Soft Chew 24 mg
Manganese (as Manganese Amino Acid Chelate) Tablet. 10 mg
Manganese (as Mn Proteinate) Soft Chew 10 mg
Grape Seed Extract 5 mg
L-Glutathione 2 mg
Selenium (as Sodium Selenite) 0.002 mg

els
AdviesRaad
Keffertje

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 01, 2010, 11:45:14 »

Ja !

Borus neemt dat nu meer dan een jaar ongeveer - na zijn elleboogoperatie mee gestart.

Ik vond ook dat dat goed hielp want het was dan wel een trage revalidatie maar momenteel stapt hij heel goed  klap

Met Zohra's pols echter geeft het blijkbaar niks  aw  Maar vermoedelijk is dat eerder een zenuwprobleem dan een spier/gewrichtprobleem, dus dat zou dan wel kunnen  weetniet

Binno
Bolletje Wol

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 01, 2010, 12:19:12 »

aha blij blij om te lezen dat Borus het ook goed doet duim omhoog

wel spijtig dat er voor Zohra nog geen oplossing uit de bus gekomen is aw

Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 01, 2010, 19:20:59 »

Met Charlie eerst begonnen met glyco-flex 1. Na een paar jaar gemerkt dat ze zich een paar keer moest afzetten om te springen en dan overgeschakeld op glyco-flex 2. Ik veronderstel dat ik binnen x aantal jaar zal moeten overschakelen naar de 3  weetniet
Maar tot nu toe kunnen ze allebei (Kobbe krijgt het preventief) héél goed springen  grijns

Binno
Bolletje Wol

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 02, 2010, 06:36:44 »

da's teken dat het goed gaat hé grijns duim omhoog

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 23, 2011, 12:05:16 »

En waar kan je die Glyco-Flex vinden?

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 23, 2011, 13:18:28 »

En waar kan je die Glyco-Flex vinden?

Zie dat ze dit hier ook hebben :

http://www.vetuk.co.uk/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=Glyco-flex+3

Heb enkele weken geleden deze site gevonden en sommige zaken schelen echt een flinke slok op de borrel . Heb er zelf nog niks besteld, maar, dat komt nog want het poeder voor de hondjes hun tandjes (ProDen Plaque Off Animal for Dogs and Cats )  kost er ook een flink pak minder .

Voor sommige zaken moet je een doktersvoorschrift hebben ve vet die in de UK woont  .Bvb voor Advantix waardoor dit niet besteld kan worden  . Jammer, want, het was heel wat goedkoper .  blij
« Laatste verandering: Oktober 23, 2011, 13:23:39 door greatballsoffire » Gelogd

Binno
Bolletje Wol

« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 23, 2011, 13:56:47 »

Ik heb vorige week nog een nieuwe pot Glyco-flex 3 gekocht bij de apotheek,
ze moesten die wel bestellen maar 's anderendaags had ik 'm al.
Was dacht ik iets van een 52 euro voor 90 smakelijke (naar hondennormen dan toch tonge) kauwtabletten.

els
AdviesRaad
Keffertje

« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 24, 2011, 21:15:28 »

Wij halen dat ook bij de apotheker. In 't begin moest die dat bestellen maar nu heeft hij ze staan  grijns

Goedkoop is 't niet, 2,5 tabletten per dag (Borus, Zohra en ELbee) dus zo'n doos gaat hier maar een dikke maand mee  ojee

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: