|
charmed
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Juni 25, 2010, 11:09:33 » |
|
Mwah, denk maar dat ik het bij het oude houdt dan. ;) Dat ligt eraan wat je wil malen. Spiervlees en orgaan zijn geen probleem, bot gaat wat moeilijker maar dat is werk voor de mannen hier in huis  Leo heeft deze avond 5 kg kippenkarkas gemalen, zijn armspieren zijn weer getraind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilero
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Juli 31, 2010, 18:58:42 » |
|
Ik ben dus begonnen met het malen met karkassen en zo met zo'n vleesmolen. Maar de eerste molen (die we dus nog thuis hadden liggen) heeft het niet overleeft:   Op kapaza gezocht naar een ander en ik moet zeggen het gaat vrij goed. Beetje corvee, maar ik duw de karkassen er dan ook nog half bevroren in.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilero
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: Augustus 01, 2010, 19:42:44 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Augustus 01, 2010, 20:39:07 » |
|
Metaalmoeheid, een zo goed als onzichtbaar breukje ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilero
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Augustus 02, 2010, 18:52:20 » |
|
En ik maar denken dat ik zo sterk ben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Augustus 07, 2010, 20:28:10 » |
|
Jij sterk en vleesmolen zwak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vania
Speelkontje

|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Augustus 09, 2010, 07:19:54 » |
|
hier krijgen ze (aja darko, guapa en zena, Shadow dus niet) lotgeringen eerst kregen ze hier smuldier, maar daar begonnen ze inmens veel gras van te eten, bij Guapa was het zelfs zo erg dat ze de vlas/stro/hooi/krollen die in haar binnenhok mee opat en er meer van die rommel uitkwam dan poep zelf
nu staan ze een week of 5 (denk ik) op lotgeringen, zowel Darko als Zena doen het er erg goed op, bij Guapa geef ik kip (voornamelijk de botten) bij omdat zijn plat/slijmerig blijft poepen lotgeringen is best wel "vettig" ze krijgen er hier ook veel minder van als met de smuldier (tot grote spijt van Zena, die vind dat ze te weinig krijgt, maar de "vetlaag" zegt me dat ze meer als genoeg krijgt)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
charmed
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Augustus 31, 2010, 07:26:05 » |
|
Ik ben een beetje benieuwd hoe ver je nu bent met je voeding. Heb je al wat anders of ben je nog denkende wat je kan gaan doen.? IK moet zeggen, dat ik in geen jaren zo'n plezier heb gehad in de honden voeren. Ze krijgen elke dag wat anders. Whisper rent zelfs naar Savannah's bakje (daar zit soms wat anders in dan bij Whisper) en probeert daar een hap uit te nemen. Whisper was nooit zo'n goede eter. Wel met de CB, maar nu met al dat afwisselende verse vlees vind ze het nog lekkerder, ze wil zelfs wel een hapje van een ander erbij
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: Augustus 31, 2010, 08:22:32 » |
|
Na verschillende dingen uittesten ben ik over gegaan naar Carnibest. De jongen heeft dat het liefst en hij doet het er goed op. Geen problemen met  altijd goed gebonden (dat was met Duck alleen niet altijd zo) en zijn vacht is er ook op vooruit gegaan  . Af en toe maak ikzelf een maaltijdje dat gaat er ook wel goed in moet ik zeggen. Maar omdat ik toch bang ben een verkeerde mix te geven (teveel of te weinig van iets) krijgt hij voor 80% carnibest, 15% zelf gemaakt en voor 5% nog eens Duck kwestie van een beetje afwisseling te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
charmed
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: Augustus 31, 2010, 20:40:37 » |
|
Carnibest is op zich een hele goede keus! WIj hebben het ook 5 jaar gevoerd. Fijn dat het zo goed gaat! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|