Hoi!
Ik heb mij een dik jaartje geleden even voorgesteld hier op het forum, maar heb wegens heel drukke studies geen tijd meer gehad om nog eens langs te komen.
Ons Loeki is een Cavalier King Charles Spaniel en in september vorig jaar hadden we al zoveel meegemaakt met haar dat we uiteindelijk op een hondenforum terecht gekomen zijn waar veel mensen rauwvoeren. We hebben het helemaal uitgepluisd en hebben uiteindelijk beslist dat we zelf ook rauwvoer gingen gaan geven. We hebben hier nog noooit spijt van gehad. Nu, bijna een jaar later is Loeki min.3j terug in de tijd... Ze is veeeel fitter dan toen ze nog brokken kreeg en heeft geen kwaaltjes meer. Natuurlijk is ze al op een hoge leeftijd voor een (slecht) broodfokhondje (Ze wordt 9j) en heeft ze ouderdom problemen, maar haar stijve gewrichten zijn soepeler, ze heeft geen anaalkliertjes meer, ze kan een dik half uur wandelen en als het zou moeten ook meer (ze kon max. nog 10min) en haar vacht op haar rug is helemaal hersteld. Blinken zal ze waarschijnlijk nooit meer doen, maar een jaar geleden was ze al haar haren op haar rug gewoon kwijt

Dat was voor ons de druppel om anders te gaan voeren...
Voor mij is het nu bewezen dat er niet voldoende voedingsstoffen, vitaminen, vetten en mineralen in hondenbrokken zitten voor honden die net dat beetje meer nodig hebben. Het was een laatste hoop voor ons, maar ik ben dankzij alle veranderingen bij ons Loeki er nu volledig van overtuigd dat ik mijn eigen hond later als ik alleen ga wonen sowieso nooit brokken zal geven. Ik voer Loeki elke dag, dus ik weet ondertussen wel hoe het moet en het is meer werk dan een zak brokken gaan kopen in de winkel en elke avond wat in een kom te gieten, maar voor onze Loeki is het zeker en vast de moeite waard.
Vragen zijn altijd welkom

Wendy