ga je er shows mee doen denk je? of zou je hem sowieso in leeuwmodel houden
van mij zou hij zijn vachtje mogen houden, maar da's ook kwestie van goesting natuurlijk
ik vind Dino alleszins wel een tof ventje

en een portie eigenwijsheid vind ik wel leuk in een hond, er mag wat karakter inzitten

Leeuwtoilet zal hij altijd hebben, is gewoon veel makkelijker om te onderhouden ook, ze hebben erg moeilijke vachten (deze lijnen toch) en als dan een gedeelte geschoren is dan scheelt het toch wel veel, voor de hond is het ook niet leuk om elke dag lang op de tafel te staan. En ik vind het gewoon iets dat bij het ras hoort, maakt het ras meer herkenbaar anders zouden mensen ook niet gaan vragen welk ras het is en ervan uit gaan dat het een tibetaanse terrier is, wat meer rasbekendheid kan zeker geen kwaad

Ik ga er ook een paar shows mee doen, zoals het er nu naar uit ziet in augustus al eentje, omdat ik dan met Kai een show wilde doen en dan kan Dino nog niet zo lang alleen blijven, is ook een heel hondvriendelijke keurmeester en ik vind toch wel belangrijk dat de eerste ervaring een heel positieve moet zijn, bij Kai was dat niet zo, keurmeester die niets van honden kenden waardoor Kai bang werd en dat zit er nog altijd wel wat in. Dankzij bovenstaande keurmeester heeft hij terug wat vertrouwen in keurmeesters ook.