lief hé, en leuk dat je het allemaal zo kan volgen

de uiteindelijke kleur dat ga je waarschijnlijk ook nog niet weten dan als je hem kiest
want Kai was ook een toverballetje qua kleur hé

veel succes en plezier alvast

Kai is een sable (zoals bv een sheltie) met graying (grijs worden op ongeveer 1 jaar oud), daardoor dat hij zoveel van kleur is veranderd en nog altijd veranderd. Hij is momenteel weer terug meer bruin aan het worden. Sable zelf verkleurd ook al word lichter naarmate ze volwassen worden plus dan nog eens de graying erbij. Sable had hij van zijn vader. Deze pupjes zijn zwart/wit en zwart/wit/tan. Geen sable dus (althans als ik juist ben

). 25% kans dat ze geen graying hebben, maar het is eigenlijk toch wel zo goed als zeker dat het een grijze word, de pupjes met zwart/wit/tan krijgen dan een kleur vergelijkbaar met een yorkje (waarschijnlijk minder tan) maar dan met wit erbij. De pupjes met zwart/wit krijgen de kleur van een grijze bearded collie met zwart pigment als ze graying hebben. Als ik mijn voorkeur pup neem (diegene met minste wit) bijvoorbeeld, dan gaat hij er zeer waarschijnlijk zo uit zijn na de puppyvachtwissel:
http://www.petplanet.co.uk/petplanet/images/breeds/beardie33.jpgTenzij hij zwart blijft, maar die kans is dus zeer klein.
De fokker woont meer dan 2u rijden van ons en ik kan dan niet elke week langs gaan, dus ik vind het wel leuk dat ik geregeld foto's en filmpjes ontvang, toch zeker de filmpjes. 26 juni ga ik kiezen

Stamboomnaam van het zwarte reutje is Quartz (genaamd naar de stamvader van het leeuwhondje) en van het witte Quinten. Maar roepnaam word Dino, genoemd naar Dino van de Flintstones, keek ik als kind veel naar en Dino doet me echt wel aan een leeuwhondje denken van gedrag