Bedankt allemaal!!
Morgenochtend is het zover, dan zijn we weg!

Vandaag eerst nog gaan werken en dan vanavond nog heel wat werk voor de boeg ...
(checklisten zijn gemaakt zowel voor ons als de hondjes, nu nog alles inpakken)
i.v.m. organisatie: in het begin zitten zoeken en zoeken naar vakantiehuisjes in Kroatië. Die bleken echter veel te duur en vaak ook geen honden toegelaten. Ik begon al te denken: het zal niets worden!!!
Op het forum zag ik het berichtje van Sheltiefun die via booking.com was gaan kijken om op reis te gaan.
Ik kende deze site niet dus even gaan checken. wat bleek: heel wat appartementjes en kamers, kleine hotellekes bij Kroaten die erg betaalbaar zijn en waar honden vaak kosteloos zijn toegelaten.
Na het lezen van mijn Trotter 'Kroatië' (zeer nuttig!!!!) en Michelinautogids en zoeken op het net, beslist waar we overal naartoe zouden gaan. Wij gaan er vooral om de natuur te bewonderen samen met de hondjes.
Dan per gebied bepaald hoe lang we er zouden blijven (schatting gemaakt) en dan kamers geboekt via booking.com.
Hopelijk ben ik na mijn terugkomst ook nog zo enthousiast over booking.com.
Over 2 weken zijn we terug en zal ik proberen werk te maken van onze reis en een beschrijving geven + adressen waar we verbleven.
Spannend!
Voor diegene die ook nog vakantie hebben: prettig verlof!

voor diegene die gaan wandelen: veel plezier!!!

Tot over 2 weken!