ItsMe
Speelkontje

Geslacht: 
|
 |
« Gepost op: Maart 22, 2010, 09:07:31 » |
|
Galia heeft afgelopen zaterdag 13/3 haar allereerste Agility-wedstrijd gelopen. Het was een interne VVDH-wedstrijd, om "rustig" te beginnen, maar ze heeft het heel goed gedaan voor een eerste keer. In de jumping heeft ze direct de eerste plaats weggekaapt, en het vast parcours was op een "klein" detail na (DK wegens verkeerde ingang tunnel  ) ook best wel OK. We hebben uiteraard nog veel te leren, maar kwas toch blij met de prestatie. Filmpjes: http://www.youtube.com/watch?v=gTVQeeBqJ-4http://www.youtube.com/watch?v=o9QdPU2L5aQ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
els
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 22, 2010, 09:40:22 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ItsMe
Speelkontje

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 22, 2010, 09:59:58 » |
|
Ja ze let wel goed op, maar twas hoofdzakelijk mijn fout, liep iets te schuin blijkbaar....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 22, 2010, 11:01:08 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yvy
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 22, 2010, 17:01:10 » |
|
Toch heel goed gedaan hoor,ben benieuwd wat Zita er later dit jaar van terecht zal brengen. Want deze zomer gaan we met haar de eerste lessen toestelgewenning volgen,ben benieuwd.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 22, 2010, 22:05:39 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ItsMe
Speelkontje

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 23, 2010, 08:17:24 » |
|
Toch heel goed gedaan hoor,ben benieuwd wat Zita er later dit jaar van terecht zal brengen. Want deze zomer gaan we met haar de eerste lessen toestelgewenning volgen,ben benieuwd.......
Probeer er gewoon zoveel mogelijk van te genieten. Succes alleszins!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilero
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 23, 2010, 08:20:01 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ItsMe
Speelkontje

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 24, 2010, 09:19:53 » |
|
Inderdaad, het hondje is beter dan het baasje  En ik train effectief in Geel.... er zijn heel weinig kringgroepen binnen VVDH waar aan Agility wordt gedaan spijtig genoeg. We zijn nu aan een ware promotie-campagne begonnen, dus hopelijk volgen er binnenkort meer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 24, 2010, 13:39:50 » |
|
proficiat sowieso met de vooruitgang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borderfan
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 30, 2010, 05:28:44 » |
|
Proficiat, heel knap om te zien. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iris
Speelkontje

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Juni 12, 2010, 20:19:09 » |
|
Proficiat Iris(border coli) en ik zijn nog belange zo ver niet We zijn nu 3 maand aan het oefenen en springen al op hoogte loopt bijna de weef --> bijna recht hopen onze TAP nog dit jaar te doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Juni 14, 2010, 21:23:27 » |
|
ik heb blijkbaar die filmpjes niet bekeken... of het lukte me niet (in IE wel, dus niet uw fout)
baasje moet de hond meer trekken... ik vermoed dat je de hond dat tweede gat (het verkeerde dus) in geduwd hebt...
aan de wip en aan de schutting liep je te snel weg, waardoor de hond er ei zo na te vroeg afsprong...
en nu oefenen op het vooruit zenden, zodat je - als je van de slalom los komt - je je hond meteen de tunnel kan injagen en jijzelf tussen de horde en de wip kan gaan staan...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|